Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil, SUV. Ca 500.000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange gode forslag!

Beste hittil må være Opel Antara'n! Den likte vi kjempegodt, men synd det var bensin! Er sikkert dyr i drift..

Landrover blir litt for gammel mtp. prisen, samt utseendet er ikke såå bra spør du meg :p

Har ikke tenkt og kjøre skikkelig offroad, så trenger ingen avansert SUV. Trenger bare vanlig standard firhjulstrekk!

Lenke til kommentar
Hva med en nesten ny volvo xc70 eller xc60?

Har en onkel som kjøpte xc70 til 590.000 forgje uke. 2009 mod, 185 hk D5 og alt utstyr (til og med integrerte skjermer i baksetet). Dette er en fantastisk bil som holder seg godt i verdi. :yes:

Man får såvidt en ribbet XC60 til den prisen, og skal man ha Xc70 så er den nok kjørt en del til rundt 500k.

Lenke til kommentar
Hva med en nesten ny volvo xc70 eller xc60?

Har en onkel som kjøpte xc70 til 590.000 forgje uke. 2009 mod, 185 hk D5 og alt utstyr (til og med integrerte skjermer i baksetet). Dette er en fantastisk bil som holder seg godt i verdi. :yes:

Man får såvidt en ribbet XC60 til den prisen, og skal man ha Xc70 så er den nok kjørt en del til rundt 500k.

Det er godt mulig å få en XC70 under 500.K, : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20255882

Her er en til rett over 500.K med litt lavere km. stand

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20195319 :)

Lenke til kommentar
Mange gode forslag!

Beste hittil må være Opel Antara'n! Den likte vi kjempegodt, men synd det var bensin! Er sikkert dyr i drift..

Landrover blir litt for gammel mtp. prisen, samt utseendet er ikke såå bra spør du meg :p

Har ikke tenkt og kjøre skikkelig offroad, så trenger ingen avansert SUV. Trenger bare vanlig standard firhjulstrekk!

Fant den mest ekstreme jeg kunne finne der da. Du får den som dieselmotor også, bedre utvalg i diesel enn det er i bensin. Ta en kikk på finn ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...