Noldus Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vil ikke si at det er den verste reklamen jeg har sett. Den er hverken for fancy eller simpel. Den formidler buskapet på en meget grei måte. første som slo meg var at en sparte tid i følge reklamen. tar vel ca 3 dager før en får varen. Men det er vel lettere å sammenligne varer på nettet, og når en først har bestillt trenger en ikke å tenke noe mer på det før varen er i hus. en annen ting er service og kompetanse. vet om folk som har brukt opptil et år på å få en pc fra Expert til å fungere. komplett burde kanskje fokusere mer på dette. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Snekker'n og martin_melling: De må da få lov til å svare på spørsmålet. Ingen kan/kunne svare bedre på denne threaden enn Komplett selv. Les hele innleggene mine før du kommenterer dem, sier jo akkurat det samme som deg: AT DET ER BRA AT KOMPLETT KOMMER HER Å SVARER & KOMMENTERER! Hehh.. Beklager på det meste men skrev feil. Var DeeJayVZ jeg mente. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hørte noe om at utsalgsbutikkene er solgt til en annen bedrift, og at de derfor er mer løsrevet fra nettbutikken enn før? Noen som vet mer om dette? Er diskutert et par ganger før, blant andre sporet denne tråden litt av og kom inn på det: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...59f6140fa67dd46 Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Nei - reklamen er ikke missvisende. Orakelet har talt forventer nå att evnet er over. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Blir vel like troverdig som da de sto frem her på forumet og fortalte at nå hadde de kun 3 dagers behandlingstid på returer Det får vi se om de holder når jeg returnerer hovedkortet mitt om noen dager. (Er det garanti på demovarer?) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Er det garanti på demovarer? Selvsagt Lenke til kommentar
Lysnes Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kan ikke skjønne hvordan det kan være feil markedsføring. Hva du mener om "få" er opp til deg, men av de sikkert(?) 100+ webshopene som man finner her i landet, så mener jeg absolutt at det er få som kan matche prisene hvis det er kun 9 stk. over. Hadde de derimot sagt at de skulle være blandt de 5 billigste, og de ikke var det, ja da hadde det vært feil. Jeg er fullstending enig med deg=) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 skulle ikke komplett.no belønne gode tips til reklame? synes mine var gode jeg Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei Dette er ikke synspunkter på TV-spot (ikke sett), men Komplett Data generelt. Komplett har lenge vært min"foretrukne" leverandør av hardware; de har det meste av ting & tang som data-folk trenger. Ros til Komplett for sortementet! Men, Komplett er ikke lengre billigst på hva jeg vil kalle "main-stream" produkter; dette er f.eks RAM, CPU, HK, HD og andre "masse-produkter". Sparte nylig ca 200,- på en NEC 1300 (bulk) , kjøpt hos MPX. Så, sorry Komplett, en NEC 1300 er den samme overalt, jeg handler der det er billigst.. Lojaliteten stikker ikke så vedlig dypt, fremveksten av flere web-butikker gjør det lett for kunden å sammenligne på pris. Noe av Komplett,s force synes jeg har vært de fysiske butikkene; ble det problemer, så var det bare å løpe bort sammen kvelden og bytte. Nå tar dette jo slutt, og da vil pris bli en enda viktige faktor i valg av leverandør. Mvh roger (ups.. der røyk jeg ut av kundekartoteket ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå