Bruker-158599 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei. Jeg er veldig innteresert i homofili for tiden og lurer på om dere vet om noen bøker der homofile har skrevet om sin første forelskels og hvordan de fant det ut Jeg har funnet en og den heter "Barfot" Det finnes sikkert flere bøker om homofili ute som jeg kan låne på bibloteket så hvis dere vet om noe så hadde det var supert Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gudmund Vindlan sin Villskudd (etterfulgt av Stjerneskudd) er obligatorisk lesning for alle sopere, og burde vert det for alle andre også. Det er depresiv lesning, men også utrolig morsomt og utrolig vakkert og vert sin vekt i gull. (Om du er en litteraturnerd kan jeg også annbefale den engelske barneboka It Takes Three to Tango, som handler om to homopingviner som finderhverrandre og John Eltons vitaminfattige liv, som egentlig ikke handler om homofili det hele tatt..) Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Tusen takk for svar De bøkene skal jeg nok få lånt ja Lenke til kommentar
Robertracing Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Disse skal også jeg lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg