Manet Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har de siste par dagene hatt problemer med tilfeldige forstyrrelser/distortion i audio (WMP og iTunes) på pc'en. Hvordan det høres ut er vanskelig å beskrive, men det høres ut som lyden av musikk som henger seg fast på et punkt og lager en ulyd. Jeg kan tenke meg at dette kunne vært et problem for en PC med utdatert hardware når den jobber mye, men mitt oppsett er ganske up to date. Any ideas? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Se om det f.eks. hjelper å installere Audio driver på nytt. Det kurerte et lignende problem med diffust opphav, hos meg engang. Lenke til kommentar
Manet Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg så i resurs-monitoren at lydproblemene oppstår når nettverket sliter, dvs. mister og får tilbake internettet. I to uker har jeg brukt kabel istedet for trådløst i håp om noe mer stabil internett. Dette har fungert bra helt fram til de siste dagene, da også kabel internettet har blitt ustabilt. Dette skjedde ganske samtidig med starten av lydproblemene... Problemet ble løst med at jeg drog ut kabelen... Jeg ville trykket på "problem løst", men det hadde jo vært greit å vite hvorfor akkurat kabel-internett skal påvirke lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå