Gå til innhold

Hvordan ta opp spill med easycap med ps3?

titan1006

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt meg Easycap for å ta opp mens jeg spiller. Jeg lurer på hvordan jeg setter opp alt og gjør alt fra grunnen av.

PS: Jeg spiller til vanlig med HDMI, og jeg har lastet med WinDVR 3 for og ta opp spillingen.

Endret av titan1006
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har kjøpt meg Easycap for å ta opp mens jeg spiller. Jeg lurer på hvordan jeg setter opp alt og gjør alt fra grunnen av.

PS: Jeg spiller til vanlig med HDMI, og jeg har lastet med WinDVR 3 for og ta opp spillingen.

Hovedproblemet ditt er at Easycap bare tar opp Composite eller S-Video signaler. Disse signalene er ikke HD, og du kan ikke sende ut disse signalene samtidig som du bruker HDMI-pluggen på PS3. Så du må deaktivere HDMI og koble på composite kablen som kom sammen med PS3.

Men hvis du ikke har noe problem med å spille med composite signaler i standard oppløsning så viser denne videoen

ganske bra hvordan du kobler slik at du kan spille på TV'n mens PC'n tar opp. Det kan være litt viktig for bildet som vises på PC-skjermen under opptak vil kanskje ikke være fullscreen og det vil være ganske stor delay (lagg).
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...