bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Selv om det å velge partner ut i fra utseende er ganske kaldt og ufint, så forstår jeg godt at du tenker slikt. Det er jo også nevnt at dette kommer fra naturens side. Jeg ville sagt, at hvis han tente deg seksuelt, så ville jeg prøvd. Det at han ikke er en 10 i øynene til venner og kjente ville jeg _prøvd_ å ikke bry meg om. Jeg har venner som er sammen med mindre enn 5'ere, men holder dette for meg selv. Så lenge de er fornøyd, så skal ikke jeg snakke. Det du og burde tenke på, er hvilken type mindre pen personen er. Er det noe du kan gjøre noe med? Klær kan kjøpes nye av, håret kan klippes, kviser kan behandles/forsvinner med årene, overvekt kan gjøres noe med. Hvis det er små ting, som eks klesstil, så er dette noe du kan hjelpe han med. Hvis det er alle de overnevnte tingene (dvs forandre fyren 96%) så dropp han. X'en min forandret mye av stilen min til det bedre, på grunn av henne så ser jeg bedre ut =) Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har to råd litt avhengig av situasjonen din. Er du usikker fordi forhold er litt skummelt så er ikke dette noe problem. Alle er usikre på om forholdet kommer til å funke over tid. Er du usikker fordi du ikke er fysisk tiltrukket av personen så dump ham. Forelskelsen har gjort ham pen(ere), men etter noe tid er den perioden over og han blir stygg(ere) igjen. Da sliter du. Bedre å avbryte det nå enn å gå dere å være missfornøyd. Det fører bare til problemer. (selv om gutter ikke er særlig flinke til å oppfatte at noe slikt kan være et problem) Alle de som sier at hva andre synes ikke har noe å si har sett for mye på Hollywood romanser. Selvsagt har ens sosiale omgangskrets noe å si. De inntrykk og kommentarer man får fra andre har innvirkning på hva man selv opplever. Dette funker både positivt og negativt. Om man får mye skryt så tror man at man kan synge og blir med på idol, om man får mye pepper så blir man deprimert. Hvem av jentene her hadde gått med en kjole alle venninnene gav uttrykk for at fikk en til å se feit ut? (meget mulig de ikke sier det rett ut, men kvinner er vist flinke til å tolke signaler) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Isabella_* Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 jeg mente ikke stakkars fordi han er stygg, jeg mente egentlig fordi han hadde blandet seg borti en så overfladisk jente som meg;) Takk for mange seriøse svar. Jeg tror ikke det kommer til å bli noe av, han bor også veldig langt fra meg som gjør saken mye enklere. Så jeg har lagt tanken litt fra meg. snillere gutt skal jeg lete lenge etter menmen... Han fortjener en som virkelig syntes han er pen også Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det at du lar det være, er kanksje like så greit sånn sett Selv om det kanskje blir litt utenfor topic, men på hvilken måte var han ikke pen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå