Gjest Guest_Isabella_* Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 For en stund siden traff jeg en gutt, greia er at jeg ikke fant noe ved han jeg syntes var pent... alikevel endte jeg opp med han en helg etter ganske mye alkohol. Nå tror jeg nesten jeg er forelsket i han, han har virkelig en helt utrolig personlighet, den har liksom gjort han "pen". Samtidig tror jeg at jeg hadde syntes det vært litt flaut å vise han for familie og venner (ikke missforstå, jeg er ikke et glansbilde selv, men kjærestene jeg har hatt før har vært ganske mye "kjekkere") føler meg så slem som i det hele tatt tenker sånn, derfor jeg spør dere hva dere hadde gjort =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er vanlig å tenke sånn, men som du selv sier; forelskelsen har "gjort ham pen". Drit i hva andre synes. Om du har følelser for ham, så er vel det det viktigste? Om det IKKE er det viktigste for deg, så er jo saken klar. Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 stakars kar .. come on! Lenke til kommentar
Gjest Guest_isabella_* Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ja jeg veit, det er synd på han.... Skulle ønske jeg kunne gi f... i hva alle andre sa, men bare etter den ene kvelden jeg var med han fikk jeg ganske mange komentaerer på det (negative og tullete). Burde kanskje bli bedre kjent med han, samtidig som at det er litt skummelt, han liker meg veldig godt, det sa han direkte til meg. vil virkelig ikke såre han på noen måte =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du får enten vokse opp og drite i hva andre synes, ellers så får du gjøre det beste og droppe ham, for hans del. Det er synd om han blir dritforelska, for så å bli droppa av ei fordi han er stygg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei, er en gutt som faktisk nesten har samme problemet som deg. Hun er verken stygg eller drit pen, men klarer ikke helt å bestemme meg om hun er fin nok. Hun har også en god personlighet, men tør såvidt å ta kontakt fordi jeg ikke klarer å bestemme meg:( Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ja jeg veit, det er synd på han.... Skulle ønske jeg kunne gi f... i hva alle andre sa, men bare etter den ene kvelden jeg var med han fikk jeg ganske mange komentaerer på det (negative og tullete). Burde kanskje bli bedre kjent med han, samtidig som at det er litt skummelt, han liker meg veldig godt, det sa han direkte til meg. vil virkelig ikke såre han på noen måte =/ Du syns det er synd for han at han er stygg? Jeg syns det er synd for deg, fordi du tenker sånt. Jeg sier ikke at man bør gi blanke faen i utseende, for all del, det er jo du som må finne han attraktiv. Men hvis du sier at du er forelsket i han, men ikke vil noe mer pga at han er stygg, så sier det jo at du er ikke klar for et virklig forhold. Jeg har en venn som har et ansikt som bare en mor kan elske, for å si det på godt norsk, og av en eller annen grund har han aldri hatt problemer med å finne seg en dame, både på byn og i et fast forhold. Du bør gå for det du føler, og ikke for det du tror andre vil kanskje tenke om deg. Mine 0.2$ Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvis du kommer til å bli flau over han så syns jeg du bør gjøre noe med saken først. Det er du som skal være med han, ikke vennene dine, du må ta valget selv. Hvis vennene dine kommenterer utseendet hans, så er de ikke noe gode venner heller. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ja jeg veit, det er synd på han.... Skulle ønske jeg kunne gi f... i hva alle andre sa, men bare etter den ene kvelden jeg var med han fikk jeg ganske mange komentaerer på det (negative og tullete). Burde kanskje bli bedre kjent med han, samtidig som at det er litt skummelt, han liker meg veldig godt, det sa han direkte til meg. vil virkelig ikke såre han på noen måte =/ Stå opp for deg selv for svarte....... Ellers vil du alltid bli behandlet som en dritt. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 For en stund siden traff jeg en gutt, greia er at jeg ikke fant noe ved han jeg syntes var pent... alikevel endte jeg opp med han en helg etter ganske mye alkohol. Nå tror jeg nesten jeg er forelsket i han, han har virkelig en helt utrolig personlighet, den har liksom gjort han "pen". Samtidig tror jeg at jeg hadde syntes det vært litt flaut å vise han for familie og venner (ikke missforstå, jeg er ikke et glansbilde selv, men kjærestene jeg har hatt før har vært ganske mye "kjekkere") føler meg så slem som i det hele tatt tenker sånn, derfor jeg spør dere hva dere hadde gjort =/ Du synes synd på ham? Jeg synes synd på deg! La vær, ikke bli med ham. Han fortjener mye bedre en deg! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hehe. Fra et objektivt ståsted, hvor vil du si utseendet hans er på en skala fra 1-10? Forresten; Ikke hør på moralens voktere i tråden her. Jeg hadde aldri vært med en jente jeg hadde vært flau over å vise meg med heller. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvorfor nøye seg med kremost når man kan få kaviar? Utseende hans kommer til å plage deg så lenge dere er sammen, hvis det i det hele tatt kommer så langt. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Du er slem. Håper ikke jeg møter en jente som tenker som deg. Edit; Kremost er bedre, kaviar smaker drit Endret 8. desember 2009 av Xsandri Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du er slem. Håper ikke jeg møter en jente som tenker som deg. Edit; Kremost er bedre, kaviar smaker drit Hehe, må egentlig si meg enig... men det var jo ett poeng jeg skulle få fram da Selv stygge personer kan ofte se middels brae ut hvis de bare _gidder_ å gjøre noe med utseendet, så jeg skjønner egentlig hvorfor ikke trådstarter skal gidde å holde på med en styggedom hvis hun selv tar vare på kroppen sin. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Synes bare det er utrolig dårlig gjort av henne å snakke sånn. Åssen tror du den stakkars gutten hadde reagert hvis han fant ut at ho tenkte slikt? Han fortjener bedre, seriously. Og på toppen av det hele så prøver du å imponere familien din med hvor kjekk gutt du greier å få på kroken? liker du han, så liker du han. Gi faen i hva andre synes, og ikke gå rundt og tenk at han ikke er bra nok. Jeg synes du skal legge fra deg dette "forholdet" og gå til skammekroken. Men det er min mening da. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Synes bare det er utrolig dårlig gjort av henne å snakke sånn. Åssen tror du den stakkars gutten hadde reagert hvis han fant ut at ho tenkte slikt? Han fortjener bedre, seriously. Og på toppen av det hele så prøver du å imponere familien din med hvor kjekk gutt du greier å få på kroken? liker du han, så liker du han. Gi faen i hva andre synes, og ikke gå rundt og tenk at han ikke er bra nok. Jeg synes du skal legge fra deg dette "forholdet" og gå til skammekroken. Men det er min mening da. Han fortjener bedre fordi han ikke gidder å gjøre noe med utseende sitt? Jeg ser ikke helt logikken. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det kan hende jeg ikke har sett det, men jeg tror ikke det har vært noe snakk om at han ikke gidder å gjøre noe med utseende sitt. Tror han er "naturlig styggere enn average." Men ja, hvis det er som du sier - at han driter i utseende sitt. Da er det jo bare å dumpe ham. (eller fortelle ham det, at det plager deg?) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Synes bare det er utrolig dårlig gjort av henne å snakke sånn. Åssen tror du den stakkars gutten hadde reagert hvis han fant ut at ho tenkte slikt? Han fortjener bedre, seriously. Hater å være karen som måtte fortelle deg dette, men denne 'tanken' er helt vanlig og er implementert fra naturens side for å kunne øke muligheten til best mulig avkom. Trådstarter reagerer som et helt alminnelig menneske ville ha gjort. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det har du helt rett i dicktator, men som jeg kan tyde det jeg leser så er det ikke hva hun syns om hans utseende personlig som er problemet, men hva hun er redd for at andre rundt henne syns han fyren er utenfor hennes liga. Virker som at TS vergrer seg for å bli sammen med denne fyren fordi hun tror at det kan skade hennes status blandt venner og familie.. Til TS: Hva andre syns betyr nada-niks. Hvis du skal ekskludere alle andre enn dine egne følelser.. Hvis du kunne levd i en verden hvor det kun var deg og han, ville du da tatt dette videre eller ville du droppet han? Svar på det, så har du svaret på hva du skal gjøre. Hva andre syns om utseende hans spiller ingen rolle. Det som betyr ALT er hva du synes om hele han.. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er ikke bare bare det der. Nylig var jeg sammen med en lett overvektig dame. Når jeg møtte henne tenkte jeg at hun var noe overvektig og at dette kunne være leit. Kompisen min sa at jeg sku drite i det hvis hun var hyggelig. Dette viste seg å være et elendig råd spør du meg. Etter en stund mistet jeg all respekt for henne, jeg følte rett og slett et ubehag ved at hun var så uattraktiv. Jeg følte at hun var motbydelig og feit når jeg så på henne, og var ikke seksuelt tiltrukket av henne. Når vi tok bussen til byen sammen følte jeg av og til at det var ubehagelig at folk så oss sammen. Om jeg kunne gjort det hele om igjen hadde jeg nok valgt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå