mihcaoj Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Når jeg skal hoste gamer online så finner ingen meg. Har Telenor ADSL og vet at det er mulig å åpne disse portene manuelt. Husker noen mente det var løselig ved å skrive inn ip-adressen eller noe i adressefeltet på internettet(hvordan finner jeg min egen adresse?) og dermed gjøre noe for å åpne opp, men vet ikke hvordan dette fungerer. MvH Joachim Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvilken type router har du? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 http://www2.online.no/kundeservice/veiledn...odem-index.html Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 en slik en: speedtouch TUSEN TAKK FOR HJELP! hoho, nå skal det spilles men et spm til: hvordan vet jeg hvilken port warcraft 3 FT kjøres på? (står i manualen at jeg må skrive inn hvilken port jeg vil ha åpnet.. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Warcraft III: - Allow port 6112 TCP out and allow established sessions in - Allow port 6112 TCP in (hosting custom games) - Allow port 6113-6119 TCP out and in (hosting custom games if you've changed the default port in the Options/Gameplay screen) Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 sweet! <3 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Porter for spill mm finner man som regel på http://portforward.com Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 får ikke til å sette inn min IP i Trigger Port... hva kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå