Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Handle ting fra kondomeri/rfsu anonymt?

Gjest Guest_scrubs_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_scrubs_*

Når man handler ting fra kondomeriet.no eller rfsu.no og man skal hente det på posten.. kommer det i en helt enkel pakke liksom? eller kommer det i en pakke der det står kondomeriet utpå hele pakken.. den er jo litt kjip.. så er det noen her så har erfaring fra netthandel fra noen av de stedene? eller om dere vet om noen andre steder på nett man kan handle ''sexting'' som kommer i anonyme pakker :) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kondomeriet.no sier følgende angående anonymitet ved levering:

Vi bruker anonyme esker og polstrede konvolutter i utsendelsene våre.

Pakken har ingen logo.

Så vidt jeg kjenner til står det som regel et intetsigende avsendernavn på pakken, men tidligere har det ihvertfall vert slik at kondomeriet.no kommer opp som avsender i datasystemet til posten i det pakken scannes for utlevering av en ansatt. De ansatte kjenner også til hvilke avsendernavn kondomeriet bruker for sine forsendelser.

Husk at du alltids kan bestille pakken til et postkontor du vanligvis aldri bruker og hente den der. Da slipper du at de ansatte på postkontoret du vanligvis går til får nyss om at du handler sex-relaterte produkter til deg selv.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Det kommer opp som GPN fra kondomeriet. Og ja alle på posten vet hva det er. Viktigste for deg hvis du bor hjemme er å skrive Post Restante istedenfor adressen din for å unngå å få hentelapp og du må da forklare hvilken pakke du har fått.

Jeg har fått masse morsommere opplevelser alt fra rynkene helt opp til hårfestet, lite smil, helt nøytral, og ei som faktisk ristet svak på hodet. hehe

Det var like før jeg åpnet pakken for å vise at det er kun kondomer og glidemiddel. Men neida. Man antar jo alltid det værste.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_scrubs_*

Hehe ja.. da er det vel beste og hente d på ett postkontor litt unna, for jeg har jo hentet pakker på det samme postkontoret noen ganger :cool: Men er jo bra det ikke står noen logo, men så er d jo kjipt viss de uansett vet hva pakken er for noe.. fikk lyst at bare noen andre kunne hentet den for meg.. kanskje farmor :evil: neida.. menmen får se hva jeg gjør!

Det skulle gått ann at pakken hadde kommet i posten eller noe, her hjemme liksom. er kanskje ikke så ok nå når jeg bor med foreldrene mine men viss jeg hadde bodd i egen leil. liksom .. det hadde hvert d beste, går ikke d ann? viss man betaler med kort? :roll:

Lenke til kommentar

Hei

Hvorfor skal man være flau over dette? Kanskje at noen enkeltpersoner er flaue, respekterer det men hvis man ser generelt her i Norge så er det flaut. Hvorfor?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Midden

Erotikknett.no leverer helt anonymt, helt vanlig pappeske og et avsender nav og adresse man ikek kan se er noe sånt firma i det heletatt :) Veldig fornøyd med dem :new_woot:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...