Heena Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) One Call Full Pakke Fritt inkludert i abonnementet hver måned* Pris 1500 ringeminutter uten oppstart 0,00 150 SMS 0,00 25 MB data 0,00 15 MMS 0,00 Kun 299,- per måned Flex Large •1500 inkluderte ringeminutter •300 SMS, 5 MMS og 7 MB inkludert •Kun 299,- per måned jeg er litt usikker på hva jeg bør velge? Jeg trenger hjelp her.. Dere som har/hatt erfaring fra en dem eller et bedre tilbud som koster under 299 per månde.. vær så snill gi tilbakemelding.. Tusen Takk! Endret 8. desember 2009 av Heena Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 HVor mye bruker du telefonen din per måned? Henholdsvis på ringing, sms og data? Erfaringsmessig har One Call hvertfall noe lavere priser ved eventuelt overbruk... men som sagt, det avhenger jo av hvordan bruken din faktisk ser ut Lenke til kommentar
Heena Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg ringer mye begge har 1500 ringe tid.. så det er veldig bra! Sms for min del så passer meg mellom 150-200 meldinger.. Er det noen som har Flex Large/One Call Full Pakke? Eller et bedre alternativ? Takker på forhånd til de som svarer Endret 9. desember 2009 av Heena Lenke til kommentar
Heena Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Dere som hadde eller hatt Tele2 Flex Large,One Call Full Pakke eller en annen mobilabonnement del din erfaring på denne tråden.. jeg trenger virkelig hjelp her.... Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Med Onecall får du telenor dekning. Er det oppstartsavift på tele2 flex ? Ville gått for Onecall sitt alternativ selv pga telenor dekning. Lenke til kommentar
Heena Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 oppstartsavift er jeg litt usikker på... telenor dekning er bra men, hva med kunde service osv? takk for at du svarer Heracles til dere som har mer info del deres erfaring på denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå