moshpit Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har en teit Blaupunkt mp3 spiller med mmc slot. Den vil ikke spille noen sanger mer. alt dette skjedde etter jeg formaterte mmc`ene. Noen som veit hva som er årsaken? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvilket filsystem valgte du da du formaterte? På min ericsson mp3 spiller funker det bare med Fat (ikke 16 el. 32) Prøv å formater igjen :wink: Mvh Aleksander Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Kanskje det kan ha noe med filsystemet du formaterte dem med. Kanskje du formaterte NTFS når den bare støtter FAT eller noe... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Problemet er at det er bare et 32 mb kort som er visst for lite for fat32. Og jeg har ikke no valg med å formattere til fat16 Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hadde en mobil som tok mmc kort , og som funka fint helt til jeg formaterte den vha pcen. og probleme løste seg da jeg formaterte den via mobilen, kanskje du kan prøve det ; hvis det går an å bruke blaupunkten din til å formatere kortet. Lenke til kommentar
holmis Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Er det ikke noen funksjon i programmet som var med spilleren som formaterer kortet? Noen ganger må det til. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Faktisk så er det en formaterings funksjon i programmet. MEN.. dette er visst gamle greier.. Kortleseren bruker printer porten. og jeg har ikke fått det til å funke her. Når jeg ser i brukerveiledningen er det screenshot-eksempler fra Windows95/98. teite greier.. må vel bare gi opp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå