Gå til innhold

Normal pris pr time, ta bilde av hus

Anbefalte innlegg

Har fått spørsmål fra en av de største eiendomsmeglerne i byen om jeg kan ta på meg oppdrag for dem, det vil i hovedsak være å ta nye bilder av hus som de ikke er fornøyd med fra det firma de til vanlig bruker.

De ba meg komme tilbake til dem med hva jeg kunne tenke meg som en ok timespris.

Siden jeg ikke har peil på hva som er normalt, og livredd for å komme med alt for lav eller for høy pris, tenkte jeg å høre hva som er en grei pris.

Selve jobben blir nok endel på kveldstid for å få "stemningsbilder" av eiendommene, samt at jeg nok kommer til å bruke endel utplasserte blitser for å lysne opp områder i bildet, feks mørke utstikk, lysne opp innendørs (slik at ikke vinduene er helt mørke utenfra).

Det er i første omgang kun snakk om bilder utendørs.

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De ba meg komme tilbake til dem med hva jeg kunne tenke meg som en ok timespris.

Siden jeg ikke har peil på hva som er normalt, og livredd for å komme med alt for lav eller for høy pris, tenkte jeg å høre hva som er en grei pris.

Jeg vet ikke hva timesprisen er, men i Tromsø tok de 1875,- kr for eiendomsfotografering. Siden det var en tjeneste meglerene videreformidlet, tok de ikke noe eget påslag for det (og jeg fikk pris fra flere meglere som kjørte samme praksis). Dette inkluderer naturligvis etterbehandling og kjøring i Tromsø by.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...