Gjest Guest_usikker_* Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei. Ble nettopp slutt med eksen etter et halvt år. Vi ble sammen i sommer, etter å ha kjent hverandre i flere år uten slike følelser. Sommeren var bare perfekt for begge, og den beste jeg for min del noengang har hatt. Problemet var bare at begge visste at hun skulle dra til utlandet for å studere etter sommeren. Hun var tidlig klar på at hun ikke ville ha kjæreste her hjemme i Norge, og spurte om vi bare skulle møtes for å kose litt da hun var hjemme i stedet. Jeg sa at det enten ble alt eller ingenting, og hun bestemte seg da for at vi skulle fortsette å være sammen. Forholdet ble da altså basert på msn- og telefonsamtaler og ekstremt lite fysisk kontakt. Derfor gjorde hun det etter hvert slutt fordi hun ikke lengre hadde de rette følelsene. Jeg ble helt knust i begynnelsen, men etter å ha tenkt igjennom det er jeg enig i at 3 år fra hverandre på denne måten ville blitt tøft. Men så er da spørsmålet mitt: Jeg vurderer å spørre henne om hun kunne tenkt seg å møte hverandre for litt kos de gangene hun er hjemme. Vi har en god tone og prates fortsatt på msn. Min tanke blir da sånn "hvis jeg ikke kan være sammen med henne, vil jeg i allefall ha sjansen til å fortsette med den fantastiske sexen vi hadde". Når jeg tenker meg om ville slik uforpliktende sex vært en fin ordning. - Noen med råd/erfaringer om dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det kan funke. Men siden du er følelsesmessig tilknyttet henne (er tross alt eksen din) så er sjansen stor for at det ender med heartache. Om du tar sjansen på å kjøre på eller ikke må du nesten avgjøre selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Kjør på! Du spør oss i praksis om me kan svare på korleis du skal føle for denne situasjonen. Det er det kun du som kan svare på. Endret 8. desember 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_* Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kjør på! Du spør oss i praksis om me kan svare på korleis du skal føle for denne situasjonen. Det er det kun du som kan svare på. Ja, skal ikke nekte på at jeg er litt i tvil om hva som er "lurest". Men nå skal jeg være ærlig å si at det meste av grunnen til at jeg var så lei meg over at det var slutt var mer det at jeg hadde mistet en så utrolig deilig dame, som var helt vill i senga. Så nå er jeg mest deppa over at noen andre skal få glede av henne. Personlighetsmessig skal jeg nok alltid finne noen bedre, men likevel. Nå høres jeg veldig overfladisk ut her, det var selvfølgelig ikke så svart-hvitt, men likevel. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er det ikke det du nettopp sa nei til? Seff er det pro om du får det til, men jeg (som er ganske spesiel) hadde ikke gått med på noe som jeg tideligere hadde foreslått og fått avslag på. Men du får ta det opp med hun ... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvis du kan klare å skille mellom følelsene og sexen, så kan det fungere. Hvis du ikke kan det, og kun bruker sexen til å ikke miste henne helt, så burde du tenke deg ekstra om. Hvis du ikke er helt der du kan skille mellom de to kan det ende med at du blir såret hver gang hun drar hjem, og stagnerer helt på damemarkedet ellers. Tror du at du takler det, så for all del kjør på. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 More is lost from indecision then from wrong choices! Så jeg sier gogo, peisa på! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 More is lost from indecision then from wrong choices! Så jeg sier gogo, peisa på! +9000 Lenke til kommentar
Gjest Guest_sikker_* Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vi har nå blitt enige om å være ff's, ettersom hun også savnet selve sexdelen og kosingen masse. Må legge til at dette var et avstandsforhold som krevde mye, og som etter hvert ble nokså slitsomt. Hun var også svært klar for å være singel, etter å ha hatt kjæreste siden hun var 14. Dealen nå er at vi er "småkjærester" de gangene hun er hjemme, og null forpliktelser! Sounds perfect to me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå