SML Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Så en VGS elev her om dagen i byen som hadde stor "gangsta" bukse med dragemotiv på baken og som gikk med converse sko og strikk i minusgrader. Så bare idiotisk ut. Glemte jeg å nevne at han hadde Miller jakken? Perfekt beskrivelse på en i klassen min. Var nok de "kina" inspirerte Ed Harry buksene. OT: Hadde ikke makta å bruke ankelsokker om vinteren uansett om det hadde vært fint eller ikke, altfor kaldt. Endret 8. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Har fortsatt sett jenter (og noen gutter) med plimsolls/kawasaki sko, joggebukse/lyschinos, fargerik strikk og ankelsokker slik at de viser noen cm av hud over skoen nå i Desember. Ser helt jævlig ut. Det er hvertfall IKKE riktig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Det er da jeg får lyst til å dra frem haglen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Her i gården kommer først haglen frem når folkene går med onepiece på skolen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Da går jeg over til bjørnefeller. Smerten varer leeeenge;) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Synd vi har både OnePiece og Stoffsko på skolen. Bussholdeplassen er det folk med strikk over skoen for å flashe ankelsokkene og hud. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Den dagen jeg ser onepiece og strikk på noen kommer jeg til å vurdere denne Litt off-topic Endret 8. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 ^ Har du ikke sett det enna? Jeg har til og med sett ei som hadde 2 forskjellige farger på strikkene! :!: Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 ÆSJ! Kjipt at rekkevidden på NSM ikke er lenger enn 185 km Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Den dagen jeg ser onepiece og strikk på noen kommer jeg til å vurdere denne Litt off-topic Kom deg til bygda hvor det er stappfullt av dem! OnePiece "trenden" florerer som bare det... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Hællemåne. Hvor bor dere? Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Røyken, hvor drammen blir som Paris i forhold. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Røyken, hvor drammen blir som Paris i forhold. Er vel bare et tidsspørsmål før det kommer hit til drammen da... Endret 9. desember 2009 av FVL Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Har fortsatt sett jenter (og noen gutter) med plimsolls/kawasaki sko, joggebukse/lyschinos, fargerik strikk og ankelsokker slik at de viser noen cm av hud over skoen nå i Desember. Ser helt jævlig ut. Det er hvertfall IKKE riktig. Enig! Her kan de tenke praktisk også, det er jo helt jævlig når det trekker rundt bena, og det er kaldt nok som det er! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Røyken, hvor drammen blir som Paris i forhold. Er så inderlig glad for at jeg var ferdig på VGS før det ble virkelig ille. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Røyken, hvor drammen blir som Paris i forhold. Er så inderlig glad for at jeg var ferdig på VGS før det ble virkelig ille. Misunner deg/dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå