fkm Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Går du med ankelsokker til bukse? Fail... Edit: Eeh, her har mod skilt ut en helt random post fra en annen tråd, som egentlig er helt uinteressant, men har noen veldig lyst til å diskutere det, be my guest.... Endret 8. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Satt det litt på spissen, nei. Men jeg bruker det av og til når jeg gymmer og om sommern når jeg går i shorts. Om sommern har jeg faktisk har fått kommentarer på at det er homsete å bruke ankelsokker av enkelte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 ^ Det har jeg også, ikke at jeg bryr meg noe særlig om hva umodne drittunger mener om hvordan jeg velger å kle meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg må si jeg er glad for at jeg ikke har vokst opp i en eller annen random bygd:P Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg er glad jeg ikke har vokst opp i ett sted hvor du kritiseres for "feil " klesstil, egentlig. Endret 6. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Loafers funker jo fint uten sokker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Og nei, det er heller ikke gay å bruker ankelsokker -.- Selvfølgelig er det ikke det, men det ser helt idiotisk ut hvis man bruker det med bukse... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg bruker det kun på sommeren, da er buksen rullet opp noen centimetere, og sokkene er så langt nede at de ikke synes over skokanten. Dette er mer for velbehagets skyld. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Og nei, det er heller ikke gay å bruker ankelsokker -.- Selvfølgelig er det ikke det, men det ser helt idiotisk ut hvis man bruker det med bukse... Jeg bruker ankelsokker så ofte som mulig fordi det er mye mer behagelig enn vanlige sokker. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ankelsokker kan brukes med bukse, så lenge buksen er brettet opp noen centimetere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Med f.eks litt oppbretta chinos og båtsko/plimsolls går det. Men da kan man likegodt gå uten sokker. Bretter aldri opp jeans. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ankelsokker er jo max behagelig, ikkenoe gay over det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Med f.eks litt oppbretta chinos og båtsko/plimsolls går det. Men da kan man likegodt gå uten sokker. Bretter aldri opp jeans. Om man bretter opp eller bruker strikk, går det fint. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Er det faktisk noen som bruker strikk her inne? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Dessverre, ja. 70% av folket her inne går enten med strikk, joggebukse, logoflash, harry jeans, hvite sokker, lacoste sneakers, hvit belte, for stor størrelse på klær og hettegenser. Glemt sikkert masse. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg bruker ikke strikk til vanlig, men en sjelden gang bruker jeg det. Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Dessverre, ja. 70% av folket her inne går enten med strikk, joggebukse, logoflash, harry jeans, hvite sokker, lacoste sneakers, hvit belte, for stor størrelse på klær og hettegenser. Glemt sikkert masse. "Skal vedde på at alle her går enten med sokker, bukse elle t-skjorte daglig." Liten overdrivning, men jeg kan ikke tenke på mange som ser bra ut uten noe av det der. Jeg godkjenner strikk om nødvendig, store klær og joggebukse. Har du tenkt på at det er like mainstream som å ikke ha strikk på buksa som å ha det? Kjenner at jeg glemmer ut poenget med denne commenten, kommer tilbake i morra med mer Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Dessverre, ja. 70% av folket her inne går enten med strikk, joggebukse, logoflash, harry jeans, hvite sokker, lacoste sneakers, hvit belte, for stor størrelse på klær og hettegenser. Glemt sikkert masse. "Skal vedde på at alle her går enten med sokker, bukse elle t-skjorte daglig." Liten overdrivning, men jeg kan ikke tenke på mange som ser bra ut uten noe av det der. Jeg godkjenner strikk om nødvendig, store klær og joggebukse. Har du tenkt på at det er like mainstream som å ikke ha strikk på buksa som å ha det? Kjenner at jeg glemmer ut poenget med denne commenten, kommer tilbake i morra med mer Mainstream å ikke gå med strikk på buksa? nei nå får du gi deg, det er NORMALT. Ikke mainstream. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå