Gå til innhold

De fleste VGS-elever kler seg harry.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme for meg om de gjør det eller ikke.

Ville bare få frem poenget at det kan være greit å holde tilbake kommentarer som "Slike mennesker er verdiløse" kun på grunnlag at han ordla seg på feil måte.

Skal ikke benekte at det kan være sånn troll opererer, kan jeg lite om, men kan trygt si at Z_AGo ikke er det

Lenke til kommentar
Samme for meg om de gjør det eller ikke.

Ville bare få frem poenget at det kan være greit å holde tilbake kommentarer som "Slike mennesker er verdiløse" kun på grunnlag at han ordla seg på feil måte.

Skal ikke benekte at det kan være sånn troll opererer, kan jeg lite om, men kan trygt si at Z_AGo ikke er det

Ikke noe problem. Men det hender at troll titter innom, noe som er veldig irriterende, og jeg fikk en følelse av at det var trolling på gang, altså noen som kun er ute etter å provosere. Og slike mennesker mener jeg selvsagt er verdiløse når det kommer til hva de bidrar til på et forum.

Lenke til kommentar
prøver ikke på noen ting :)

Eneste jeg sier er at det går fint an å matche noe med en joggebukse!

Klarer du ikke det og sier at du kan kle deg, vile jeg revurdert kunnskapene mine =) det er alt!

Klarer fint å matche en joggebukse med en tillhørende jakke. Blir et flott antrekk.

Til en joggetur selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig gærent med at man går i joggebukse på skolen hvis det står i stil med resten? Det er behagelig, og det ser jo ikke jævlig ut heller?

Det er ingenting gale i det. Folk går i nett hva de vil, men du må regne med å få reaksjoner på denne delen av forumet, hvor de aktive medlemmene er over normalt interessert i mote. Så liker du å gå i joggebukse, så gjør du selvfølgelig det. Alle skal gå med det de føler seg vel med, uten at det skal kastes skitt ene eller andre veien.

Lenke til kommentar

jeg går alltid med joggebukse når jeg er på jobben min, derfor går jeg med joggebukse. Det å jobbe med grafisk design i hele dagen, altså sitte foran en datamaskin, er det ubehagelig å ha olabukse. Ellers pleier jeg å ha olabukse på meg i fritid.

Hvis folk dømmer meg opp og ned når de ser meg med joggebukse på vei til jobben min eller tilbake, da får det være deres sak.

Lenke til kommentar

I nokon sitt perspektiv går sikkert 98% av alle på VGS i harry klær. Det finnes riktignok ikkje noko definisjon på begrepet harry. Klesstil heng gjerne i lag med sosial status, kven ein omgås, interesse osv.

Folk har forskjellig meining, å diskutere seg til enighet er ikkje mogeleg. I kategorien Mote og velvære finn du ein del brukarar som er langt over snittet interessert i mote og bekledning. At dei synest det meste folk går i er harry er heilt greit, folk må få lov til å bestemme sjølve.

Å påberope seg evnen til å ha fasit på mote fordi ein kler seg litt finare og er meir motebevisst blir feil. Me hadde ein lik diskusjon angåande subjektivitet og objektivitet i filmkategorien. I eit hip-hop-miljø synest dei sikkert ein person som kler seg preppy er heilt lost.

Joggebukse er digg. Skal eg bruke det utandørs er det stort sett kun type polyester, svart Adidas. Bomullsbuksene som går ut ved lårene og har strikk ser ikkje like godt ut, men er fine innandørs.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
4737281.jpg

Ikkje moteriktig, men så digg å gå i! :D

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Men da sitter det ikke, og det er noe som blir pest mest på her inne; passform. Så da ville det vel være et paradoks å gå for noe som ikke sitter? I fra ditt ståsted, altså?

Lolllllllllllll.......... Passform er ikke det samme som slimfit. En bukse som ikke er smal kan fortsatt ha perfekt passform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...