Gå til innhold

De fleste VGS-elever kler seg harry.

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke så mye på merkeklær.

Så lenge det ser nogenlunde bra ut så er det vel det samme hva du går i?

Jeg går på yrkesfag og der har alle i klassen untatt én samme holdning som meg :p

Hvis man tar en titt over på allmenklassene derimot, ser man en gjeng med femi idioter som velger vennene sine ut ifra hvordan de går kledd.

Huff.

jeg syns værtfall det ikke er mye billige klær som ser bra ut. bruker ikke en dritt på merkeklær uansett. derfor man har foreldre :innocent:

Det blir det samme uansett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som sier at merket avgjør om plaggene er harry, men, at J&J og Blend som regel fører mange harry plagg, mens H&M har mange færre harry plagg. Kan finne noe harry hos H&M og noe (om man er heldig) som ikke er harry hos J&J og Blend.

Btw, jeg synes at det første og det siste paret du la ut var harry.

kan du begrunne hvorfor du synes de er harry? er det pga at de ikke er moteriktige eller er det noe annet som definerer akkurat det? det er subjektivt så interessert i meninger. derfor jeg spurte.

Herregud, skaff deg fashionsens før du siterer meg! J&J og Blend fører kun harry plagg, skjønner? Om ikke, please, gjør deg selv en tjeneste og skaff deg et abonnement på et motemagasin, for jeg må ta en titt på et, før jeg blir mer kvalm.

synes nå det står ganske ordrett der at om klærne er fra J%J eller blend er de automatisk harry.

Greit. Bebeluv synes at J&J og Blend kun fører harry plagg, og der er jeg uenig med han, da de kan ha noe bra. Dog skjer det sjeldent. Men J&J fører jo Selected Homme som har en del greit.

Men jeg synes at buksene er harry fordi de har en "harry" vask og bretter overalt som tydeligvis skal være der. Slikt jeg forbinder med råning, som også er harry. Bukser ála de du kom med, skatesko fra DC, genser fra Tess eller J&J/Blend/WeSC/DC (angående WeSC og DC tenker jeg hovedsaklig på logoflashplaggene deres) og en stygg caps, og du har en passe harry råner.

Kan jeg spørre hvor du er fra? Tviler deg ikke, bare en helt annen type rånere enn de fleste jeg er vant med. Hehe :p

Lenke til kommentar

Jeg går på yrkesfag og der har alle i klassen untatt én samme holdning som meg :p

Hvis man tar en titt over på allmenklassene derimot, ser man en gjeng med femi idioter som velger vennene sine ut ifra hvordan de går kledd.

Huff.

Det er jo, som sagt mange ganger før i denne tråden, ikke nødvendig å bruke mye penger på "merkeklær". Finner helt kurante og fine klær på f.eks H&M. :) Hvis man velger vennene sine ut fra klesstilen, ja, da er man idiot, men det betyr jo ikke at de gjennomsnittlige moteinteresserte gjør det. Som fkm har sagt her på forumet, så har han få venner som er interisert i mote, og han er vel en av de største mote-guruene her på forumet.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Huff.

jeg syns værtfall det ikke er mye billige klær som ser bra ut. bruker ikke en dritt på merkeklær uansett. derfor man har foreldre :innocent:

hva mener du?

Lenke til kommentar

Huff.

hva mener du?

Selv om det er foreldrene som betaler (stakkars foreldre..) så er det uansett forbruket ditt. :)

Endret av timb
Lenke til kommentar

Ser mange sier at man må kle seg dyrt for å kle seg fint.. At merkeklær er femi og homsete osv, og det er jeg ikke enig i.

Jeg var på H&M på nyåret, hadde med meg 2500,-. Fikk 3 bukser, 2 skjorter, 1 t-skjorte og 3 gensere + en jakke.

Til vanlig går jeg stort sett kledd pent, men behøver ikke mene at jeg går med dyre merkeklær.

Ta eksempel i dag, gikk jeg med beige chinos, hvit v-hals og en grå cardigan over, og peacoat (Lik denne Link) med skjerf.

Er lov å kle seg pent uten å bruke tusenvis av kroner på merket :)

Lenke til kommentar

Det er ingen av de faste brukerne som har sagt man må bruke mye penger på å se bra ut. H&M og Zara blir ofte nevnt som fullgode budsjettalternativer her. "Merkeklær" blir derimot tatt opp hvis det er spørsmål om kvalitetet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Som fkm har sagt her på forumet, så har han få venner som ikke er interisert i mote, og han er vel en av de største mote-guruene her på forumet.

Så vidt jeg kan huske har jeg vel sagt at jeg har få venner som ER interessert i mote (selv om de fleste nok er over landsgjennomsnittet, jeg bor tross alt i Asker :p ). De fleste bryr seg om hva de går med, det er klart, men det er få av vennene mine som hadde giddet å sitte på et moteforum. Jeg velger venner ut i fra personlighet, i og med at jeg skal ha det hyggelig med dem. Hvor fine klær de har får de velge selv, ettersom det er jentene de prøver å imponere, ikke meg.

Men ut i fra det andre du skrev regner jeg med at du skrev feil!?!?!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig. Det er akkurat som at jeg ikke kan fatte hvordan folk kan bry seg om bil. Det er for meg kun noe som tar meg fra A til B. Den store forskjellen derimot er at jeg ikke går inn på underforumet til bil og begynner å klage fordi jeg prioriterer annerledes enn de,

+1

Er det virkelig så ille at vi kommenterer våres meninger om et plagg dere poster, er det kanskje en god idé å la være å poste i første omgang.

jeg har da ikke lagt en eneste klage på at noen har kommentert plaggene mine. har ikke postet, annet enn der jeg ba om eks på hva som var harry, noen av plaggene mine. jeg kommenterte at det burde gå på hvordan du er kledd og ikke hvor du har kjøpt klær som definerer en stil. hadde h&m en vinter solgt heldress (ja, reint hypotetisk), hadde den da vært mindre harry enn en HH heldress kjøpt på felleskjøpet eller Price Club?

og såvidt jeg har lest har ingen kalt de buksene jeg la ut harry, nei de er kanskje ikke moteriktige men var ikke det jeg prøvde på. spurte hvilke som var harry og hvorfor.

når personer kritiserer meg på ugyldig grunnlag sier jeg tilbake.

Den var ikke bare rettet mot deg, men det passet så bra å quote din post. Om en motebutikk hadde solgt en heldress helt lik som en på felleskjøpet eller Price Club, vil de i mine øyne være like. Harry eller ikke. Meningen bak ordet "Harry" er veldig subjektiv. I mine øyne er skinnvest, volvo 240 og D.D.E megaharry f.eks.

Lenke til kommentar
Som fkm har sagt her på forumet, så har han få venner som ikke er interisert i mote, og han er vel en av de største mote-guruene her på forumet.

Så vidt jeg kan huske har jeg vel sagt at jeg har få venner som ER interessert i mote (selv om de fleste nok er over landsgjennomsnittet, jeg bor tross alt i Asker :p ). De fleste bryr seg om hva de går med, det er klart, men det er få av vennene mine som hadde giddet å sitte på et moteforum. Jeg velger venner ut i fra personlighet, i og med at jeg skal ha det hyggelig med dem. Hvor fine klær de har får de velge selv, ettersom det er jentene de prøver å imponere, ikke meg.

Men ut i fra det andre du skrev regner jeg med at du skrev feil!?!?!

Skrev feil ja. :p Skal rette opp nå. :)

Lenke til kommentar
Du har en veldig objektiv skrivemåte for å ikke prøve å være det. Når du skriver at de kun har harry plagg for så å gå videre å si at du blir kvalm av at jeg mener annet.

Hvis du vil bli tatt seriøst får du skrive seriøst. Tviler ikke at du kan mer mote enn meg, det som irriterer meg er at du går til angrep mot meg som person uten å vite kvekk om meg annet enn EN mening jeg har uttrykt.

Jeg regner med at de fleste skjønner at det JEG skriver er det JEG mener? Hvem er det som prøver å være objektiv på et forum? For å ikke snakke om moteforum, der smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Jeg skal være helt ærlig: Har en tendens til å kle meg "harry" (går forsåvidt ikke på VGS, men Uni.), men tror jeg bare har gått med joggebukse 1-2 ganger.

Trodde folk hadde vokst slikt fra seg når man blitt så gammel som du er.

Når jeg skal avlegge eksamen, så gir jeg fullstendig blaffen i hvordan klærne ser ut, så lenge de er behagelige :p

Men nei, har ikke brukt joggebukse utenom det(eksamen).

Skal dog sies at jeg ikke merker om noen møter opp med joggebukse på skolen, så for min del er det ikke noen big deal.

Av tiden vi er på skolen, så går det aller meste uansett på arbeid (dvs, klart merker man om en person har kledd seg veldig fint, men har som oftest helt andre ting å tenke på.. så det blir neglisjerbart).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Hva er egentlig gærent med at man går i joggebukse på skolen hvis det står i stil med resten? Det er behagelig, og det ser jo ikke jævlig ut heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...