Gå til innhold

De fleste VGS-elever kler seg harry.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man ikke liker ærlige svar når man poster fit-pics eller lurer på om man skal kjøpe noe anbefaler jeg å ikke spørre. Jeg har selv fått kritikk flere ganger. Jeg tar meg ikke nær av det, men jeg tar det til etteretning. Spesielt hvis det går på passform og andres erfaringer når det kommer til kvalitet. Det går selvsagt ann å si det på en mindre krass måte enn det som blir gjort enkelte ganger. Vi kan bli kritisert for å være elitistiske drittsekker, men vi er iallefall ærlige når noen spørr.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Selvfølgelig. Det er akkurat som at jeg ikke kan fatte hvordan folk kan bry seg om bil. Det er for meg kun noe som tar meg fra A til B. Den store forskjellen derimot er at jeg ikke går inn på underforumet til bil og begynner å klage fordi jeg prioriterer annerledes enn de,

+1

Er det virkelig så ille at vi kommenterer våres meninger om et plagg dere poster, er det kanskje en god idé å la være å poste i første omgang.

Lenke til kommentar
Her hvor jeg bor er det vel stortsett på disse yrkesfaglige linjene hvor folk ikke bryr seg så mye om klesstilen, men det betyr ikke at de ser harry ut.

Det er opp til øyet som ser. Stil er 100% subjektivt. Det er som på alle andre områder i livet. Man kan velge om man skal ta seg nær av ting eller ikke.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig. Det er akkurat som at jeg ikke kan fatte hvordan folk kan bry seg om bil. Det er for meg kun noe som tar meg fra A til B. Den store forskjellen derimot er at jeg ikke går inn på underforumet til bil og begynner å klage fordi jeg prioriterer annerledes enn de,

+1

Er det virkelig så ille at vi kommenterer våres meninger om et plagg dere poster, er det kanskje en god idé å la være å poste i første omgang.

jeg har da ikke lagt en eneste klage på at noen har kommentert plaggene mine. har ikke postet, annet enn der jeg ba om eks på hva som var harry, noen av plaggene mine. jeg kommenterte at det burde gå på hvordan du er kledd og ikke hvor du har kjøpt klær som definerer en stil. hadde h&m en vinter solgt heldress (ja, reint hypotetisk), hadde den da vært mindre harry enn en HH heldress kjøpt på felleskjøpet eller Price Club?

og såvidt jeg har lest har ingen kalt de buksene jeg la ut harry, nei de er kanskje ikke moteriktige men var ikke det jeg prøvde på. spurte hvilke som var harry og hvorfor.

når personer kritiserer meg på ugyldig grunnlag sier jeg tilbake.

Endret av FluFFy-
Lenke til kommentar

Ingen som sier at merket avgjør om plaggene er harry, men, at J&J og Blend som regel fører mange harry plagg, mens H&M har mange færre harry plagg. Kan finne noe harry hos H&M og noe (om man er heldig) som ikke er harry hos J&J og Blend.

Btw, jeg synes at det første og det siste paret du la ut var harry.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Ingen som sier at merket avgjør om plaggene er harry, men, at J&J og Blend som regel fører mange harry plagg, mens H&M har mange færre harry plagg. Kan finne noe harry hos H&M og noe (om man er heldig) som ikke er harry hos J&J og Blend.

kan du begrunne hvorfor du synes de er harry? er det pga at de ikke er moteriktige eller er det noe annet som definerer akkurat det? det er subjektivt så interessert i meninger. derfor jeg spurte.

Herregud, skaff deg fashionsens før du siterer meg! J&J og Blend fører kun harry plagg, skjønner? Om ikke, please, gjør deg selv en tjeneste og skaff deg et abonnement på et motemagasin, for jeg må ta en titt på et, før jeg blir mer kvalm.

synes nå det står ganske ordrett der at om klærne er fra J%J eller blend er de automatisk harry.

Lenke til kommentar

kan du begrunne hvorfor du synes de er harry? er det pga at de ikke er moteriktige eller er det noe annet som definerer akkurat det? det er subjektivt så interessert i meninger. derfor jeg spurte.

Herregud, skaff deg fashionsens før du siterer meg! J&J og Blend fører kun harry plagg, skjønner? Om ikke, please, gjør deg selv en tjeneste og skaff deg et abonnement på et motemagasin, for jeg må ta en titt på et, før jeg blir mer kvalm.

synes nå det står ganske ordrett der at om klærne er fra J%J eller blend er de automatisk harry.

Greit. Bebeluv synes at J&J og Blend kun fører harry plagg, og der er jeg uenig med han, da de kan ha noe bra. Dog skjer det sjeldent. Men J&J fører jo Selected Homme som har en del greit.

Men jeg synes at buksene er harry fordi de har en "harry" vask og bretter overalt som tydeligvis skal være der. Slikt jeg forbinder med råning, som også er harry. Bukser ála de du kom med, skatesko fra DC, genser fra Tess eller J&J/Blend/WeSC/DC (angående WeSC og DC tenker jeg hovedsaklig på logoflashplaggene deres) og en stygg caps, og du har en passe harry råner.

Lenke til kommentar

Må du ha det inn med en teskje? JEG mener at alt fra Blend og J&J er harry, har jeg ikke lov til å mene det? Jeg prøver på ingen som helst måte å være objektiv når jeg skriver heller.

Lenke til kommentar

Må du ha det inn med en teskje? JEG mener at alt fra Blend og J&J er harry, har jeg ikke lov til å mene det? Jeg prøver på ingen som helst måte å være objektiv når jeg skriver heller.

Du har en veldig objektiv skrivemåte for å ikke prøve å være det. Når du skriver at de kun har harry plagg for så å gå videre å si at du blir kvalm av at jeg mener annet.

Hvis du vil bli tatt seriøst får du skrive seriøst. Tviler ikke at du kan mer mote enn meg, det som irriterer meg er at du går til angrep mot meg som person uten å vite kvekk om meg annet enn EN mening jeg har uttrykt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke så mye på merkeklær.

Så lenge det ser nogenlunde bra ut så er det vel det samme hva du går i?

Jeg går på yrkesfag og der har alle i klassen untatt én samme holdning som meg :p

Hvis man tar en titt over på allmenklassene derimot, ser man en gjeng med femi idioter som velger vennene sine ut ifra hvordan de går kledd.

Huff.

Endret av timb
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke så mye på merkeklær.

Så lenge det ser nogenlunde bra ut så er det vel det samme hva du går i?

Jeg går på yrkesfag og der har alle i klassen untatt én samme holdning som meg :p

Hvis man tar en titt over på allmenklassene derimot, ser man en gjeng med femi idioter som velger vennene sine ut ifra hvordan de går kledd.

Huff.

jeg syns værtfall det ikke er mye billige klær som ser bra ut. bruker ikke en dritt på merkeklær uansett. derfor man har foreldre :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...