Hrodebert Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Nederste buksene var forferdelig, øverste også igrunn. Hvor det er kjøpt spiller ingen rolle, det er hva J&J/Blend vanligvis selger som er harry. Må bare spørre. Hva konkret er galt med de buksene du kommenterte? Er det feil merke, er de kjøpt på feil sted, er de ikke dyre nok? Hva skal egentlig til? Nysgjerrig. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Nederste buksene var forferdelig, øverste også igrunn. Hvor det er kjøpt spiller ingen rolle, det er hva J&J/Blend vanligvis selger som er harry. Må bare spørre. Hva konkret er galt med de buksene du kommenterte? Er det feil merke, er de kjøpt på feil sted, er de ikke dyre nok? Hva skal egentlig til? Nysgjerrig. tviler det er noen av tingene du nevnte da det, ved mindre noen er skummelt gode i mote eller har slått opp på nett, bare er jeg som vet akkurat den info. la ut disse 3 eks for å teste bebeluv etter han gikk personlig mot meg. det er rett og slett for å gjøre et forsøk på en mild hevn men er nysgjerrig på begrunnelsene selv. så bare å komme med det Endret 11. januar 2010 av FluFFy- Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Ja, for jeg skjønner ingenting. Det var etter min mening helt plaine jeans uten noe form for harrydetaljer eller andre ting som skilte de ut. Hadde de vært noe alla dette; Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Så hadde jeg skjønt hvorfor noen kunne mene at de var harry eller hvorfor de skilte seg ut og var "teite". Men det er mulig jeg begynner å bli gammel. Og at dette er sånne ungdomsgreier ?? Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Værste er at jeg tror de buksene du viste der er dritkule for mange. jeg er helt enig med deg og er bare 22 men har aldri brydd meg noe om mote og sånt. går i klær jeg selv synes er kule og som jeg synes kler meg så får folk mene hva de selv vil utover det. vi bor i et fritt land og synes det er patetisk at folk skal bli hengt ut for klær. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Selvsagt synes noe de er kule. Det er hele poenget : ) Folk er forskjellige og kler seg deretter. Undertegnede blåser i om jeg kjøper buksa mi på Jack And Jones, Dressmann, H&M eller Volt, bare jeg selv liker plagget og trives med å bære det. Alt for mange barn og unge blir mobbet på bakgrunn av slike fjolleting som hvilket merke buksa har. Det er ungdomsskoleelever som ikke tør å gå på skolen fordi moren ikke har råd til å kjøpe bukse til mange tusen spenn med de "rette" merkene. Jeg synes det er kjempe leit og ingen god utvikling Beklager i så måte om jeg brakte debatten på ville veier og om stemningen ble dårlig, men tenk litt over hva man forfekter. Hva betyr egentlig merke på buksa i den store sammenheng? Spørsmålet til SLars1 står. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 hehe. det er litt av det samme poenget jeg prøver å få frem så skjønner godt hva du mener. men spora litt av nå ja så tenker vi kutter den der og lar folk heller svare på det det orginale spm var Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Pussig å se hvordan noen her på forumet blir fysisk kvalm av klær. Jeg synes synd på de som går i "harry" klær og blir hengt ut. Det skal sies at det ser ut til at flesteparten på denne delen av forumet er født på Oslo Vest med grei økonomi, tilfellet er ikke alltid slik for alle. Det er for øvrig helt subjektivt hva man ser på som "harry". Jeg synes mye av J&J er harry fordi de rett og slett kaster på alt slags dill og dall som "College 84" eller ødelegger jeansene deres med masse rart. Til dere som henger i moteforumet og føler at folk kritiserer mye her, så har dere helt rett, og de fleste her har samme "preppy"-klesstil og liker stort sett bare det som faller innenfor egen stil. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Nederste buksene var forferdelig, øverste også igrunn. Hvor det er kjøpt spiller ingen rolle, det er hva J&J/Blend vanligvis selger som er harry. Må bare spørre. Hva konkret er galt med de buksene du kommenterte? Er det feil merke, er de kjøpt på feil sted, er de ikke dyre nok? Hva skal egentlig til? Nysgjerrig. De nederste buksene var bleika så det holdt, bleika bukser minner meg om drammen og alle pakistanerne med dem(misforstå meg ikke, er ingen rasist). de øverste var rynkete, skal det være sånn? om ikke, prøv å post bilde av dem uten rynker. Jeg gir f*** i hvor klærne kommer fra, så lenge det er fint og enkelt og jeg liker det. Edit: Jeg sa heller ikke at det var harry, bare at det var lite fint. Endret 11. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) De øveste er fra H&M tror jeg. Men, selv om H&M har noen harry plagg, så betyr det ikke at alle plaggene deres er det. Egentlig relativt få. Derimot har J&J og Blend en del harry plagg, men kan ha noe brukbart. Men jeg velger H&M fremfor J&J/Blend anyday. Samme her H&M har faktisk en del greie klær, en butikk jeg ofte er innom. Et godt eksempel på at fine klær ikke nødvendigvis er dyrt, dog det går utover kvaliteten. edit: leif Endret 11. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 godt å høre at ikke alle her er like ille som "bebeluv". veit jeg gikk noe barnslig til verks. men lever etter "dont get angry. get even!" når han går til personangrep fordi han ikke liker hvordan jeg siterer meg så jah. men gleder meg til å se hva han svarer. om han i det heletatt tør Hva er det jeg skal svare på? H&M har penere plagg enn, J&J og Blend. De merkene fører for det meste slitte og hullete jeans, med harry vask. Genserne dem selger er for det meste hettegensere som ser helt for jævlig ut! Om du ikke skjønner det er min personlige mening, så synd for deg. Btw, det er vell uansett du som starter personangrep :/ Jeg tipset om at du skulle lese et motemagasin. Kaller du det for personangrep, så må jeg si du virkelig er hårsår. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Angående buksene er jeg enig med de over, 1 og 3 var forferdelige og 2 går under tvil. Nr. 2 ville jeg ikke kjøpt selv, men hvis jeg hadde hatt den liggende i skapet hadde jeg kanskje vurdert å bruke den en dag. Og Robert, du trenger ikke å svi av 5000 på et par bukser. Acne, Filippa K og J. Lindeberg lager alle gode bukser som sitter godt, og de trenger ikke å koste mer enn 1100-1400. Når en vanlig bukse på Carlings koster 1000, så er det ikke så ille å gå opp et par hundre kroner. Nudie har også mye bra, og de ligger på tusenlappen. Endret 11. januar 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ikke alle har 5000,- kr å blåse av på ei bukse. Som sagt tideligere i tråden, så trenger man ikke å bruke tusenvis av kroner for å finne klær som ikke er harry. Bare sjekk her! Bukser til 400,- som ikke er harry. Endret 11. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Ikke alle har 5000,- kr å blåse av på ei bukse. Det er de aller færreste som bruker 5000,- på ei bukse. .Jeg bruker mellom 800-1200. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Værste er at jeg tror de buksene du viste der er dritkule for mange. jeg er helt enig med deg og er bare 22 men har aldri brydd meg noe om mote og sånt. går i klær jeg selv synes er kule og som jeg synes kler meg så får folk mene hva de selv vil utover det. vi bor i et fritt land og synes det er patetisk at folk skal bli hengt ut for klær. Og her har vi den store forskjellen på deg og mange av brukerne på mote og velvære. Vi er de som er hakket mer interessert i klær og det som hører med. Med jevne mellomrom kommer det noen som blir fornærmet når vi ikke er videre imponert over hva som blir sagt. Men siden du ikkke er spesielt interessert burde det heller ikke spille noen rolle så lenge du er fornøyd med de klærne du bruker. Endret 11. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
frds Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Er det noen statistikk som sier at 98% av VGS elever går i harry klær? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Er det noen statistikk som sier at 98% av VGS elever går i harry klær? Lenke til kommentar
frds Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Tåpelig påstand å si at 98 % går i harry klær. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Ikke etter mine observasjoner. Jeg kjører forbi to VGS skoler til campus. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Uansett ingenting å bry seg om. På forumet kan det virke som mote er veldig viktig, men sannheten er at det er et fåtall som er videre interessert i det, men de taler høyt. Må ikke glemme at Mote & Velvære ikke gjenspeiler hverdagen. De fleste bryr seg lite, men her inne bryr deg seg naturlig nok om det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Selvfølgelig. Det er akkurat som at jeg ikke kan fatte hvordan folk kan bry seg om bil. Det er for meg kun noe som tar meg fra A til B. Den store forskjellen derimot er at jeg ikke går inn på underforumet til bil og begynner å klage fordi jeg prioriterer annerledes enn de, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå