Gå til innhold

De fleste VGS-elever kler seg harry.

Anbefalte innlegg

Og J&J trenger ikke nødvendigvis være Harry om man klarer å sette sammen antrekket riktig, men det er jo så klart ikke et "hot" merke....

Klær kan da være fine selv om de ikke koster hele månedslønna og mer til?

Hvis du vil se ut som en bygdetulling er J&J et godt utgangspunkt.

Klær trenger ikke å koste mye bare fordi de er fine, se på Jimmy Choo sin H&M-kolleksjon. Billig og ser veldig bra ut!

Pass på hvordan du skriver Henrik C, her har man ikke lov til å ha personlige meninger. Da lurer folk på om du har blitt mishandlet som barn =D

Btw Espent, jeg elsker deg også <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vet ikke jeg om du har sett mye av kolleksjonen live, men det har jeg. Og trust me, det var ikke mer enn noen sko og basisplaggene som var verdt å kjøpe.

Kvinnekolleksjonen likte jeg heller ikke spesielt godt.

Så den ikke live nei, så bare bilder på H&M sin side - som nå er borte. Tar det bare fra hodet, men jeg husker at det var et par plagg der jeg likte.

Fra kvinnekolleksjonen husker jeg noen par sko som så bra ut, samt en kjole og en miniveske (clutch?). Det andre så ganske greit ut, men mye jeg ikke likte.

Pass på hvordan du skriver Henrik C, her har man ikke lov til å ha personlige meninger. Da lurer folk på om du har blitt mishandlet som barn =D

hidesbehindsofa.gif

(Og Henrik duger, trenger ikke å være så formell)

Lenke til kommentar

Haha, det var vel ikke akkurat det jeg mente, er bare uenig i at alt på J&J er harry, men nå handler jeg jo ikke der selv siden jeg er jente, og jeg syns desverre ikke "boyfriend" looken er så fin, selv om det skal være inn akkurat nå...

Syns også at Pelsvester, pelsskjerf/sjal er ulekkert.

Lenke til kommentar
hør på deg selv a. du setter deg selv opp som et orakel jo. vis meg en artikkel hvor er vitenskaplig bevist at joggebukser ikke er mer komfortable

Jeg gir opp å diskutere dette med deg. Det er snakk om bukser, laget av det samme (bomull), med samme form. Den eneste forskjellen er at jeans ikke har stretch. Forskjellen er ikke stor, og det er heller ikke komforten, om man får på seg et par jeans som ikke strammer.

Som jeg har sagt, folk får gå i hva de vil, jeg driter i det, og har mange venner som jevnlig går med både joggebukse og onepiece, men ikke kom med en unnskyldning av typen "den eneste grunnen til at jeg går med joggebukse er at det er så fantastisk mye mer behagelig enn jeans". Jeg kan gå med på at det er LITT mer behagelig med joggebukse, men det er snakk om så lite at jeg ikke ser poenget med å ta hensyn til det.

Leste du innlegget mitt?

Olabukse er helt fett å ha på seg, det bruker jeg hele tiden når jeg er ute el hjemme. Men på jobben min, bruker jeg alltid joggebukse. Pga det blir en god del sitting og lufta er litt fuktig. De bruker merkelig lufteanlegg i jobben min, noe som jeg misliker. Olabukse kan gjøre meg litt uro av og til, og ja jeg har bukser som skal være veldig bra. Levis, Nudie, J.Lindeberg osv

Er jeg harry for det? Jeg bryr meg ikke om noen mener at jeg er harry, men poenget mitt blir jeg harry fordet? Trist at folk ikke klarer å se ann i andres situasjoner.

Nå har vel ingen av mine innlegg vært direkte rettet mot deg, så jeg ser ikke helt poenget med å quote meg og spørre om jeg har lest inlegget ditt.

Men ja, jeg har lest det, og jeg syns det er bullshit, for å være helt ærlig. Det sitter mange hundre millioner mennesker rundt om i verden som tilbringer hver eneste dag foran pcer på kontorer, og en stor del av dem bruker til og med dress. Jeg tror nok du hadde klart deg helt fint med noe annet enn joggebukse.

Lenke til kommentar
Flotters, gid :)

Ingen som kritiseres for meninger (her: av meg), bare måten de blir fremhevet på..!

Kan vell skyldes en dårlig dag kombinert med måten personen svarte meg på, men som sagt, gjort er gjort. Jeg har sterke meninger som kan kanskje virke litt spydige. Make love not war :)

Fox: Du veit det forresten finnes andre alternativer enn jeans? Jeg bruker sjeldent jeans om sommeren, men heller noe annet.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Jammen for guds skyld.

Det er jo helt og holdent individuelt! Hvis noen syns at joggebukser ser forferdelig ut, vil de naturlig nok ikke føle seg komfortable med å gå med slikt. Det handler om hvordan det sitter, men også om man er komfortabel med å gå med plagget. Hvis jeg hadde kommet på skolen i joggebukse hadde jeg nok følt meg utilpass hele dagen, så derfor dropper jeg det. På tentamen og eksamen, skriftlig, velger jeg å gå med en litt løsere bukse som fortsatt sitter bra, og tar kanskje på meg en hettegenser. Det er den ene daffedagen jeg har på skolen, men hvis jeg skal noe etterpå, og ikke bare gå hjem med en gang, kler jeg meg penere.

det er akkurat det jeg prøver å få frem. at det er individuelt. både hvordan man synes det ser ut og føles. men som du ser i sitatet under fremstiller fkm det som et fastit svar. han sammenlikner det med om jorda er flat jo. skal lete lenge etter en uttalese som mindre støtter at folk kan ha egne meninger enn det. og når du i tillegg rett før sier at folk må få mene hva de vil. da synes jeg det blir for patetisk for det skriker av dobbeltmoral

motsier deg selv

Nei det gjør jeg ikke. Folk må få mene det de vil, men det må da ffs holde seg innen rimelighetens grenser. Du hadde ikke svart "ok, det er greit, folk får mene hva de vil" om noen prøvde å overbevise deg om at jorden er flat. Hvorfor? Fordi det er feil, akkurat som at det er feil at joggebukser er så usedvanlig mye mer behagelige at ikke noe annet kan måle seg. Da vet folk rett og slett ikke nok om utvalget av andre bukser.

Som jeg har sagt, folk får gå i hva de vil, jeg driter i det, og har mange venner som jevnlig går med både joggebukse og onepiece, men ikke kom med en unnskyldning av typen "den eneste grunnen til at jeg går med joggebukse er at det er så fantastisk mye mer behagelig enn jeans". Jeg kan gå med på at det er LITT mer behagelig med joggebukse, men det er snakk om så lite at jeg ikke ser poenget med å ta hensyn til det.

Lenke til kommentar

Nå har vel ingen av mine innlegg vært direkte rettet mot deg, så jeg ser ikke helt poenget med å quote meg og spørre om jeg har lest inlegget ditt.

Men ja, jeg har lest det, og jeg syns det er bullshit, for å være helt ærlig. Det sitter mange hundre millioner mennesker rundt om i verden som tilbringer hver eneste dag foran pcer på kontorer, og en stor del av dem bruker til og med dress. Jeg tror nok du hadde klart deg helt fint med noe annet enn joggebukse.

Nei, du har ikke rettet direkte mot meg. Jeg vil bare høre din begrunnelse, når det ser ut som at du synes at joggebukse er meningløs uansett hva. Jeg er nokså enig at joggebukse er pinlig å bruke når man går på vgs eller noe sånt. For min del jobber jeg i kjellern, som grafisk designer. Med fukt og dritt lufteanlegg, foretrekker jeg joggebukse.

For min del har jeg ikke imot folk som bruker klær til ulike situasjoner, men ikke til hverdagsbruk.

One-piece er digg å ha hvis du hopper ofte i snowboard, for hvis du faller. Da får du ofte snø under genseren din, noe som kan være irriterende og ubehagelig. Ellers ler jeg av folk som bruker one-piece hvis de går rundt med den i byen eller neo.

Fox: Du veit det forresten finnes andre alternativer enn jeans? Jeg bruker sjeldent jeans om sommeren, men heller noe annet.

Men nu er det vel vinter, hva skal jeg ha på meg? Joggebukse er digg å ha. Jeg bytter alltid når jeg kommer heim.

Lenke til kommentar
Det er bare argumentet om at joggebukse er så fantastisk mye mer behagelig enn alt annet jeg reagerer på, for det er rett og slett ikke noe annet en bullshit.

Herregud, dette faller egentlig på sin egen urimelighet føler jeg. Akkruat som klesstil er det smak og behag, men det burde vitterlig være mulig å skjønne hvorfor det er deilig å gå rundt i en joggebukse? Stoffet i en joggebukse er noe helt annet enn i en jeans, det er i det store og hele vesentlig mykere, itilegg til joggiser pleier å være større i størrelsen, dvs kroppen slipper å ha en inntrengt jeans av noe slag på seg.

Eneste stoffet som kan nærme seg joggebuksens mykhet, er linbukser.

Bebeluv: En joggebukse kan definitivt være varm, det kommer selvsagt helt an på tykkelsen på joggebuksens stoff.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Det er jo joggebukser, som jeg regner med har en funksjon som gjør at det blir kjølig og luftig på en løpetur.

Ja helt klart. :ermm: Joggebukse er et elendig oversatt makkverk av ordet "sweatpants"

Fra Wiki:

Sweatpants are an informal variety of trousers intended for comfort or athletic purposes.

De er myke og fleksible og gode å ha på seg, komfort i hverdagen som komfort på trening. Det er ingen som kan si at joggebukser er laget for trening. Jeg ser ikke problemet med at joggebukser på skolen eller jobb er så ille. Det er noe helt annet om man kun går i joggebukse og ikke noe annet.

Endret av Piranha
Lenke til kommentar
Man trenger ikke å gå med joggebukser for å ha det komfortabelt, som fkm sier. Og passform er ikke bare at det sitter trangt, som fkm også påpeker.

Eg var av samme oppfatning. Gjekk omtrent kun i jeans før, og ja, dei sitter godt. Heilt til eg tok på meg ei joggebukse og kom til Nirvana. :D

Det betyr ikkje at eg går i joggebukse heile tida, men er eg heime er det førstevalget.

Man trenger ikke å gå med joggebukser for å ha det komfortabelt, som fkm sier. Og passform er ikke bare at det sitter trangt, som fkm også påpeker.

Eg var av samme oppfatning. Gjekk omtrent kun i jeans før, og ja, dei sitter godt. Heilt til eg tok på meg ei joggebukse og kom til Nirvana. :D

Det betyr ikkje at eg går i joggebukse heile tida, men er eg heime er det førstevalget.

At joggebukser har betre komfort enn jeans er det ikkje tvil om. Å påstå noko anna er tåpelig. At nokon føler seg som ein idiot med joggebukser er ein heilt anna sak, då er det er mental sperre som hindrar ein. Det er ein grunn til at ein ikkje jogger i jeans.

Farger er fett (Y)

Enig. Livlige plagg er kjekt. Å ha ein garderobe med kun streite plagg i diverse grå og bruntoner og ein diskré logo må være keisamt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg går fortsatt siste året på vgs, tok dog et friår. Skal ha noen bilder i bildetråden om jeg ikke husker feil. Går veldig mye v-hals, cardigan og jeans.

My bad, lenge siden jeg har vært på forumet nå :) Skal innrømme at jeg liker stilen din. Og at jeg fikk mye bedre selvtillitt da noen av de få kvinnene i tråden hadde postet sine antrekk. Huff og huff. :)

Bildetråden.

Av bebeluv, thrice etc. synes de at mye av det jeg går i er harry, tror jeg nok, men jeg synes ikke det er harry tongue.gif Farger er fett (Y)

J&J genser med "random-awsomeness-tekst-på". det ER harry.

Syns ikke det var så ille jeg, men det kommer jo ann på hvor gammel du er da. Så lenge det er litt gjennomført :)

Får vel legge ut noen bilder selv når jeg får tid :)

Lenke til kommentar
Farger er fett (Y)

Enig. Livlige plagg er kjekt. Å ha ein garderobe med kun streite plagg i diverse grå og bruntoner og ein diskré logo må være keisamt.

Farger er bra! Jeg trur ingen på det forumet her kjører såpass kjedelige farger som du nevner Zeph :p Jeg bruker hvert fall veldig mye rød, lilla, blå, oransje, marineblå, forskjellige brunfarger og selvfølgelig mye sort og hvit som ikke kan kalles for farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...