Gå til innhold

De fleste VGS-elever kler seg harry.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
fkm, det har jeg faktisk til gode for å finne. Er man tynn og høy så er man tynn og høy.

Max-serien fra acne er slim og har god passform. Er selv tynn og høy og har max thunder/max cash. Pass på at de sitter stramt når du kjøper de da de utvider seg når du bruker de. Kjøpte selv en størrelse for vid.

Lenke til kommentar
Det er da ingen som sier at det ikke er lovlig. Personlig ser jeg rett og slett ikke poenget, når man ser 100 ganger bedre ut med et par jeans.

 

Men selvom ikke du ser poenget så må du da la andre få lov å synes at det er mer behageli å gå i joggebukser enn jeans når en har en lat dag nak pulten eller kun er nedom butikken en snartur før en går opp igjen i leiligheten. hva er poenget med å se bra ut når ingen ser deg? ved mindre du skal sjekke opp kassadama på rema så ser ikke jeg skaden. føler en at en må gå i dress når en er fyllesjuk så må en få lov til det men det samme må de som vil gå i joggebukse på skola

Lenke til kommentar

Det er ikke noe mer behagelig for meg å gå med jeans enn det er for andre. Som jeg sikkert har sagt 1000 ganger, folk kan synes akkurat hva de vil for min del. Det er bare argumentet om at joggebukse er så fantastisk mye mer behagelig enn alt annet jeg reagerer på, for det er rett og slett ikke noe annet en bullshit.

Lenke til kommentar

Joggebukse ser utrolig latterlig ut.

I dag gikk jeg med en ganske tight bukse på skolen, og følte for å skifte den ut når jeg kom hjem for å ha noe komfortabelt å gå med. Hva gjør jeg da? Velger joggebukser? Nei. Valgte et par jeans fra J. Lindeberg som ikke er så veldig slimme, er vel regular fit, og de er gode og komfortable.

Man trenger ikke å gå med joggebukser for å ha det komfortabelt, som fkm sier. Og passform er ikke bare at det sitter trangt, som fkm også påpeker.

Lenke til kommentar

det er DIN mening fkm. jeg personlig synes joggebukser er mye deiligere å daffe i enn jeans men skal jeg velge et plagg så tar jeg uten tvil en snowboardbukse. som jeg sa, og som du nå motsier deg selv på. folk mener akkurat det de selv vil. noen synes faktisk at joggebukse er det beste plagget som finnes, men går ikke i det på byen pga at det ikke ser bra ut, men derfor tar det på seg når de bare skal dasse hjemme ell på skola

Endret av FluFFy-
Lenke til kommentar

Hvis jeg må si hva JEG syns er Harry så er det alle så kalte "sosse" gutta som tar alt for mye sol (selvbruning), bare bryr seg om hvilket merket det er på klærene de går med, sleiker håret bakover og bruker "oversized" bobblejakker. Min mening altså.

 

Og jeg syns ikke nødvendigvis at det er Harry å gå med joggebukse på skolen, selv om jeg aldri gjør det selv (unntak er eksamen og tentamen, da gir jeg f*** i hvordan jeg ser ut). Det kommer ann på personen man er, vi har f.eks en stor gruppe med elever som går topp idrett, og jeg syns det er helt ok om de går i joggebukse, men det må passe til det andre de har på seg.

 

Og J&J trenger ikke nødvendigvis være Harry om man klarer å sette sammen antrekket riktig, men det er jo så klart ikke et "hot" merke....

 

Klær kan da være fine selv om de ikke koster hele månedslønna og mer til?

Lenke til kommentar
Og J&J trenger ikke nødvendigvis være Harry om man klarer å sette sammen antrekket riktig, men det er jo så klart ikke et "hot" merke....

 

Klær kan da være fine selv om de ikke koster hele månedslønna og mer til?

Hvis du vil se ut som en bygdetulling er J&J et godt utgangspunkt.

 

Klær trenger ikke å koste mye bare fordi de er fine, se på Jimmy Choo sin H&M-kolleksjon. Billig og ser veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Vil ikke si at en bukse til tusen spenn er å bruke opp hele månedslønna, men er mye piss på J&J, mye.

 

Syns ikke en bukse til tusen kroner er dyrt, det er som regle bedre kvalitet å de fleste merkebukser, men det er jo dermed sagt at de alltid er finere?

 

Selv om jeg må innrømme at det ofte er lettere å finne helt enkle bukser til jenter på kjedebutikker, enn det er å finne fine bukser til typen...

 

 

Og jeg må legge til, hvite støvletter er det aller aller verste en jente kan komme til å begi seg ut i, det er nå bare min mening.

 

Dette er ikke fint!

28-40665-23_350x330.gif

 

 

 

Klær trenger ikke å koste mye bare fordi de er fine, se på Jimmy Choo sin H&M-kolleksjon. Billig og ser veldig bra ut!

 

Jimmy Choo sin H&M-kolleksjon er vel et unntak. Det er jo designer klær som egentlig koster skjorta. Og de fleste jente antrekken var heller grelle, særlig skoene...

Endret av Leonie
Lenke til kommentar
motsier deg selv

 

Nei det gjør jeg ikke. Folk må få mene det de vil, men det må da ffs holde seg innen rimelighetens grenser. Du hadde ikke svart "ok, det er greit, folk får mene hva de vil" om noen prøvde å overbevise deg om at jorden er flat. Hvorfor? Fordi det er feil, akkurat som at det er feil at joggebukser er så usedvanlig mye mer behagelige at ikke noe annet kan måle seg. Da vet folk rett og slett ikke nok om utvalget av andre bukser.

 

Som jeg har sagt, folk får gå i hva de vil, jeg driter i det, og har mange venner som jevnlig går med både joggebukse og onepiece, men ikke kom med en unnskyldning av typen "den eneste grunnen til at jeg går med joggebukse er at det er så fantastisk mye mer behagelig enn jeans". Jeg kan gå med på at det er LITT mer behagelig med joggebukse, men det er snakk om så lite at jeg ikke ser poenget med å ta hensyn til det.

 

Klær trenger ikke å koste mye bare fordi de er fine, se på Jimmy Choo sin H&M-kolleksjon. Billig og ser veldig bra ut!

 

Kanskje ikke det beste eksempelet... De hadde ikke akkurat såå mye fint. Et par fine sko, og det var vel stort sett det.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg husker hadde det er par pene sko, v-hals, skjorte og dressen (eller var det bare blazer og dressbukse?)

Kvinnekolleksjonen så også bra ut, mange pene sko der.

Finnes uten tvil bedre eksempler, men jeg syns han gjorde en god jobb, selv om herrekolleksjonen ikke var like bra som kvinnekolleksjonen.

Lenke til kommentar

hør på deg selv a. du setter deg selv opp som et orakel jo. vis meg en artikkel hvor er vitenskaplig bevist at joggebukser ikke er mer komfortable så skal jeg gi meg på sekundet og trekke alle kommentarer.

Hadde en person sagt til meg at han mente jorda var flat og du merket at dette var noe han oppriktig trodde på hadde jeg lett latt han tro på det. hadde gått frem på samme måte som mot religiøse, evolusjonen er vitenskaplig bevist men nekter da ikke denne personen å fortsette å tro på gud av den grunn.

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt, folk får gå i hva de vil, jeg driter i det, og har mange venner som jevnlig går med både joggebukse og onepiece, men ikke kom med en unnskyldning av typen "den eneste grunnen til at jeg går med joggebukse er at det er så fantastisk mye mer behagelig enn jeans". Jeg kan gå med på at det er LITT mer behagelig med joggebukse, men det er snakk om så lite at jeg ikke ser poenget med å ta hensyn til det.

 

Leste du innlegget mitt?

 

Olabukse er helt fett å ha på seg, det bruker jeg hele tiden når jeg er ute el hjemme. Men på jobben min, bruker jeg alltid joggebukse. Pga det blir en god del sitting og lufta er litt fuktig. De bruker merkelig lufteanlegg i jobben min, noe som jeg misliker. Olabukse kan gjøre meg litt uro av og til, og ja jeg har bukser som skal være veldig bra. Levis, Nudie, J.Lindeberg osv

 

Er jeg harry for det? Jeg bryr meg ikke om noen mener at jeg er harry, men poenget mitt blir jeg harry fordet? Trist at folk ikke klarer å se ann i andres situasjoner.

Lenke til kommentar
Om noe skal 'sitte' på meg uten at det ser ut som jeg noe bein lignende olje rør så må det omtrent være slim. Ingen grunn til å ta helt av, her...

 

Det har fortsatt ikke noe med passform å gjøre. Om buksen er laget for å være stor er den laget for å være stor, selv om det ser helt latterlig ut.

 

 

Såvidt jeg husker hadde det er par pene sko, v-hals, skjorte og dressen (eller var det bare blazer og dressbukse?)

Kvinnekolleksjonen så også bra ut, mange pene sko der.

Finnes uten tvil bedre eksempler, men jeg syns han gjorde en god jobb, selv om herrekolleksjonen ikke var like bra som kvinnekolleksjonen.

 

Nå vet ikke jeg om du har sett mye av kolleksjonen live, men det har jeg. Og trust me, det var ikke mer enn noen sko og basisplaggene som var verdt å kjøpe.

 

Kvinnekolleksjonen likte jeg heller ikke spesielt godt.

Lenke til kommentar
hør på deg selv a. du setter deg selv opp som et orakel jo. vis meg en artikkel hvor er vitenskaplig bevist at joggebukser ikke er mer komfortable så skal jeg gi meg på sekundet og trekke alle kommentarer.

Hadde en person sagt til meg at han mente jorda var flat og du merket at dette var noe han oppriktig trodde på hadde jeg lett latt han tro på det. hadde gått frem på samme måte som mot religiøse, evolusjonen er vitenskaplig bevist men nekter da ikke denne personen å fortsette å tro på gud av den grunn.

Jammen for guds skyld.

 

Det er jo helt og holdent individuelt! Hvis noen syns at joggebukser ser forferdelig ut, vil de naturlig nok ikke føle seg komfortable med å gå med slikt. Det handler om hvordan det sitter, men også om man er komfortabel med å gå med plagget. Hvis jeg hadde kommet på skolen i joggebukse hadde jeg nok følt meg utilpass hele dagen, så derfor dropper jeg det. På tentamen og eksamen, skriftlig, velger jeg å gå med en litt løsere bukse som fortsatt sitter bra, og tar kanskje på meg en hettegenser. Det er den ene daffedagen jeg har på skolen, men hvis jeg skal noe etterpå, og ikke bare gå hjem med en gang, kler jeg meg penere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...