AfterGlow Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tecmos unike fantasy-skytespill lanseres til både PS3 og Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gears of War Lite? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Slik jeg har forstått det, så er gameplayet ganske drastisk forskjellig. Hovedsaklig bare 360-fanboys som har kallt det for Gears-kopi, fordi de trodde de ikke ville komme til deres plattform. Men forhåpentligvis så vil de ta en nærmere kikk på spillet nå. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Var mest gråfargen jeg syntes var lik, da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå er ikke akkurat brun og grå-farge unik for Gears of War heller da. Det er et kjent faktum at 50% av alle nyere skytespill benytter seg av en fargeskala innen sepia-registeret. Jeg mener å huske at jeg så en artig video som omtale dette en gang i tiden. Uansett. Nye skytespill vil nødvendigvis ligne på hverandre siden alle bruker disse triste sepia-fargetonene hele tiden. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg