TOH65 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei! Er det noen som har prøvd å styre Sigma ef-530 super med Nikon SU800. Jeg har en brukt Sigma for hånden og lurer på om den vil "oppføre" seg i et oppsett sammen med Nikon blitser hvor alle styres av SU800. Tor Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Funker helt fint det - bruker Sigma 500 Super sammen med Nikon blitser og SU800. Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Funker helt fint det - bruker Sigma 500 Super sammen med Nikon blitser og SU800. Takk for tilbakemelding!! Da går jeg for den:) Tor Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Don't - kjøp heller en SB 600. Enklere å bruke trådløst, samt føles mer solid. Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Don't - kjøp heller en SB 600. Enklere å bruke trådløst, samt føles mer solid. Oj! For sent... Jeg trenger en ekstra blits til å blåse ut bakgrunnen. Er det mye styr med den trådløse bruken? Jeg har ikke behov for å bruke den på kameraet, så den blir i trådløsmodus hele tiden. Tor Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg fikk Sigmablitzen i dag. Og den fungerte forsåvidt fint med SU800, men det er utrolig tungvindt å måtte sette den på kameraet hver gang for å stille den inn. Nikonblitsene kan stå innstilt på trådløst hele tiden. Slik at det er bare å slå de på og begyne å ta bilder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå