Kaymeerah Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 bah vant ikke oh well GRATS! :!: Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Blir vel å ikke vinne i år heller, typisk min flaks. Men gz til dere som har vunnet. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Åhh... Og jeg som virkelig trenger en ny kjøler... Dårlig gjort :!: Men grattis til de som vant da. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gralla til alle de som vant! Det er mange luker igjen å prøve oss på! Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ingen grunn til misunnelse. Gratulerer til dere som vant. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 2. desember: Jan Fredrik S. Breivik, som vinner et LANParty DK P55-T3eH9, fra DFI. (riktige svar var alternativ 1 og 2). Dette er meg! JOHO! Kom i posten i dag... Men jeg aner ikke en gang hva det er Noen som har lyst til å kjøpe den, ser at nypris er 1500... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå