RBW Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den første uken av desember 2009 er et tilbakelagt stadie. Her er vinnerne i julekalenderen for disse dagene. Les mer Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tyyyyypisk.. Mem får vel gratulere! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kommer opp på luke 22 fra 2008 når jeg trykker på f.eks 4.Desember. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Grattis til vinnerene. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer til de som vant!! ;-) Men alle linkene til lukene linker til luke 22 i fjor.... Lenke til kommentar
RBW Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Wooooopsy! Jeg må ha sovet da jeg ordnet lenkene, disse er nå rettet opp... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hadde vært interessant å få vite hvor mange som deltok, og hvor mange som hadde rett svar og var med i trekningen... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den som intet våger intet vinner... Virker dog ikke som jeg vinner selv om jeg våger, men det er en helt annen sak! Gratulerer til de som vant i hvert fall! Lenke til kommentar
defuzion Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vant ikke noe! Det må være en feil! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Pärkele! Jaja, gratla dere som vant da ... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Joho! Jeg vant! Vet ikke helt hva jeg skal med NOCTUA-kjøleren da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gi den til meg. Eller doner den til klokkekonkurransen til Nizzen og Amanita Muscaria. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Doner den til klokkekunkurransen til til Amanita og Nizzen ja! De to gjør noe bra for klokke miljøet, og alle som har muligheten til å støtte dette bør gjøre det Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Enig med forslaget om å donere den til klokkekonkurransen, Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Grattulerer til de som vant! Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hva med å ta med spørsmålene i saken slik at man ikke må åpne alle de andre sakene hvis man ønsker å sjekke spørsmål vs. riktig svar. Jeg forstår dere sikkert får flere annonsekroner ved at man åpner så mange lenker som mulig, men det er personlig ikke noe jeg gidder å gjøre. Hadde ansett det som god kundeservice å legge inn spørsmål/svar i saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå