fjarle Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nå kan mobilen din skille en Triumfbue fra en helt vanlig bue. Les mer Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nå kan mobilen din skille en Triumfbue fra en helt vanlig bue. Les mer Endelig! denne sammenblandingen har bestandig vært en skikkelig PITA Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Virker vanvittig kult, men finner det ikke på android market fra min Hero, noen andre som har fått det til? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sony Ericsson X10 vil bruke denne Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Funker knall på min HTC Dream. Klarte å kjenne igjen Nidarosdomen. "Brudeferd i Hardanger" trodde den imidlertid var "Percy Granger/Kristiansand Symfoniorkester: Grieg - Piano Concerto [2 Discs] [blu-ray]", som tydeligvis bruker det bildet på coveret. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) ikke rart den hadde problemer med bla dyr, mat og biler, siden selv mennesker har problemer på det området morsomt valg av ikon forøvrig undres forøvrig på om dem kan kjøre samme teknologien i revers for å gjøre bildesøk bedre, eller for den del gjøre det mulig å laste opp ett bilde fra pcen for å se om dem klarer å identifisere innholdet. Endret 8. desember 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Osmano, alle android og iPhones kan kjøre Layar. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Lignende har jo Gulesider også .. Må si at jeg var mer imponert over den enn google's. Men tipper at Google vil bli større og bedre med tid (litt mer resurser å rutte med..) Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan få dette på Hero?? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Herregud, jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har stått og tenkt "er dette en triumfbue eller pil og bue? ARAARHH FFFFFFUUUUUUU!". Kult da! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Til å være på konsept-stadiet synes jeg det er interessant. Det er bare et mikroskopisk eksempel på hva utvidet virkelighet kan by på i framtida. Teknologien vil nok forbli i startgropa et par år til før det begynner å bli virkelig nyttig. Først om ~5 år ser jeg for meg at det blir like selvsagt som MMS er i dag. Lenke til kommentar
Arasonic Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 funker veldig bra på HTC magic Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Såvidt jeg vet har hero kommet til android v1.5 og neste oppgradering blir 2.0. HTC hopper altså over 1.6, sånn at vi må vente på 2.0 kommer... Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Såvidt jeg vet har hero kommet til android v1.5 og neste oppgradering blir 2.0. HTC hopper altså over 1.6, sånn at vi må vente på 2.0 kommer... Stemmer nok det. Ifølge HTC, kan vi kanskje vente oss 2.0 for hero allerde i år...Så det er lov å håpe, jeg vet jeg gjør det iallefall. Prøvde forøvrig Layar, og det fungerte fint, men begrenset funksjonalitet, og bruker iutgangspunktet kun gps/kompass virker det til. Ikke den sammen opplevelsen som loves av Googles Endret 8. desember 2009 av kristoly Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ettersom kva som vart vist her og va fyren oppfor i diskusjonen her skreiv virkar det til å vere ein gjennomført beta utgave ihvertfall!!! Blir bare meir å meir sikker på kva OS min neste telefon skal ha:D Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kult, men ganske creepy altså. For all del, jobber med data, data er flott, men bare vent til augmented reality går for langt. Lenke til kommentar
ogs Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Må si meg enig med Inception_; litt freaky den dagen noen bare kan peke mobilen sin mot deg og få opp Facebook-profilen din, siste Twitter-meldinger, bildene fra fyllekula i går kveld, etc... Men for all del - det er jo dødskult da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg