tanx Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 -------------------------------------------------------------------------------- Hei! jeg har et lite problem med pcen. For et par dager siden så skrudde jeg den på, men så skrudde den seg brått av igjen. Og når jeg prøver å skru den på igjen, så vil den ikke starte. Ingen reaksjon whatsoever. Men når jeg skrur på strømbryteren på PSUen, så lyser en lampe på hovedkortet som viser at det får strøm, så man kan vel annulere PSUen som en problemfaktor. Har dere noen som helst aning på hva som kan være gærent? Takker på forhånd veldig mye for hjelp. Mvh TanX Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei Vanskelig å si sånn uten videre, men du må sjekke at alle kabler sitter på plass, evt. plugge alle ut også på plass igjen. Hadde et lignende problem med min selvbyggpc, det viste seg at pc'en var satt opp på gå i dvalemodus, så den gikk i 3 sek etter oppstart, så å deretter dø. Kan være at så lignende banalt problem. Men det høres ut som om det er hovedkortet som er problemet, da det ikke er noe liv. Kan du sjekke dette? bytte med et gammelt, låne av en kompis? Sjekk også cpu og kjølig, pasta og lignende. Slystr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå