Berniy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hei, har noen av dere noen gode tabs til "Comfortably Numb PULSE", den må være orginal, ikke fikset på noen vis. Hater når noen idioter sitter og bare skriver tabs uten og ha peiling på sangen Endret 8. desember 2009 av berniy Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 har selv funnet ut av mye av soloen på egen hånd, det er vel egentlig det enkleste alternativet... sett på 911tabs.com? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 har selv funnet ut av mye av soloen på egen hånd, det er vel egentlig det enkleste alternativet... sett på 911tabs.com? Jepp, fant ikke noe spessielt bra der, mye feil i de raske partiene av soloen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 har selv funnet ut av mye av soloen på egen hånd, det er vel egentlig det enkleste alternativet... sett på 911tabs.com? Jepp, fant ikke noe spessielt bra der, mye feil i de raske partiene av soloen. Hør det ut selv? Ikke vits å klage på at andre ikke gjør det rett om du ikke klarer det selv. Uansett, i den nederste posten i denne tråden står det noe som kan ligne. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 garantert noe bra på www.ultimate-guitar.com både i txt format, guitar pro og power tabs.. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg bestilte en bok med alle chodrsa og tabsa til P.U.L.S.E albumet. Den er autorisert av Pink Floyd så her får jeg de tabsa jeg trenger :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå