Bullfrog_ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei. Har planer om å kjøre 2x 4890 i crossfire. Har et powercolor fra før, men det jeg lurer på er hva jeg trenger for å få satt det opp. Må jeg kjøpe ett kort til som er identisk? eller kan det være av et annet merke? og følger alt jeg trenger av kontakter og duppeditter med? Har 4stk pci-e kontakter på powersuypply, så jeg har strømkontakter til 2stk powercolor, og hovedkortet støtter crossfire. Prøvde å lese litt om dette på ati.com og da stod det noe om master-kort og slave-kort. Mulig dette var utdatert informasjon? finner ihvertfal ikke noe master-kort og slave-kort i salg... Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei. Har planer om å kjøre 2x 4890 i crossfire. Har et powercolor fra før, men det jeg lurer på er hva jeg trenger for å få satt det opp. Må jeg kjøpe ett kort til som er identisk? eller kan det være av et annet merke? og følger alt jeg trenger av kontakter og duppeditter med? Har 4stk pci-e kontakter på powersuypply, så jeg har strømkontakter til 2stk powercolor, og hovedkortet støtter crossfire. Prøvde å lese litt om dette på ati.com og da stod det noe om master-kort og slave-kort. Mulig dette var utdatert informasjon? finner ihvertfal ikke noe master-kort og slave-kort i salg... Bare kortet er av samme type, altso 4890 med et 4890 og ikke 4870 f.eks. Om det kommer fra powercolor, his eller xfx er samme sak, kortene er mer eller mindre like. Det følger med CF bro og alt med kortene Jeg har prøvd CF for første gang og er super fornøyd ^^, Satte kortene rett inn og la inn nyeste driveren (9.11) Sinnsykt enkelt! :O Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Dette hørtes jo veldig greit ut takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå