endtrax Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Noen andre som spiller Mafiaspillet her på forumet? Veldig gøy Min personlige mening er at den er mye bedre enn alle de andre mafia-spill, man kan finne på nettet! Hvis ikke du har prøvd det, prøv her -> #ref-linker er ikkje polulært# For dere som ikke vet hva et tekstbassert mafia-spill er; Vel, det er et tekstbassert mafia-spill der du bygger deg oppover i samfunnet. Du gjør oppdrag, stjeler, smugler narkotika og du kan drepe andre bruker i spillet! Etterhvert kan du opprette store bedrifter og bli medlem av en familie (en gjeng med andre bruker) der man får større beskyttelse ved å være medlem. Hvis en i familien blir drept av en fra en annen familie, vil det ofte oppstå "hevneoppgjør" og det kan starte krig mellom familien. Alt i alt et veldig gøy spill og gøy i kjedelig timer på skolen! Endret 15. januar 2010 av Jankee Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Mafia Wars på Facebook eier. Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Eller mitt spill, som jeg har holdt på med å utvikle i over 2 år nå, Mafiaens hevn. Har prøvd Mafiaspillet, men det er jo så tregt at det ikke er spillbart. Er noen fra Mafiaspillet som spammer med linker til seg selv på Mafiaens Hevn. Grr Lenke til kommentar
alt9 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Prøvde spillet ditt men, synes det ble kjapt kjedelig. Liker bedre gambinomafia.com. Hovedsaklig pga pokeren, omtrent kun det jeg spiller og tjener på. Så det er noe kanskje du burde prøve å få tak i. Lykke til hvertfall. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Stenges Å poste ref-linker på forumet går er uønska iforhold til "flest klikk"-spamming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg