Baranladion Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Trenger ny telefon og tenker jeg skulle ta denne eller denne. Noen som har noen innspill før jeg tar valget mitt? Har hatt en del SE telefoner nå og jeg syns levetida på de er altfor kort.. Skjer alltid ett eller annet med de iløpet av kort tid. Er derfor jeg har litt lyst til å prøve Nokia. Noen som har tid til å hjelpe meg litt`? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Da har det seg sånn at kjerringa bestilte SE`n til meg igår, jeg hadde visst sag ja til den (var i halvsøvne) så da håper jeg at det var ett godt valg Lenke til kommentar
chevelle16 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jaja, viss hun har kjøpt SE så er det vel ikke noe å gjøre med det Men jeg ville sagt at det var det beste valget da jeg har prøvd ut en del mobiler, og nokia faller alltid dårligs ut. Derimot er SE kjempeflott syntest jeg! Skal snart få meg w995.. viss du snart får den kan du godt oppdatere meg på om den funker bra Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Jaja, viss hun har kjøpt SE så er det vel ikke noe å gjøre med det Men jeg ville sagt at det var det beste valget da jeg har prøvd ut en del mobiler, og nokia faller alltid dårligs ut. Derimot er SE kjempeflott syntest jeg! Skal snart få meg w995.. viss du snart får den kan du godt oppdatere meg på om den funker bra Skal gi tilbakemelding når jeg får testa`n litt, fikk melding om at den var sendt nå Hadde k850i sist, og der skjedde samme feilen 2 ganger med 2 måneder mellomrom, orka ikke sende den inn en gang til. I tillegg så syns jeg det blir vanskelig å lade SE telefonene etterhvert, dårlig kontakt eller noe. Får håpe det blir en positiv opplevelse denne gangen Lenke til kommentar
chevelle16 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja vi får håpe du syns det er bra da! Tror kanskje jeg skal få min imorgen... jeg blir egentlig glad for og bare få en mobil som VIRKER akkurat nå.. siden jeg for sånn over 1 1/2 år siden klarte og drukne( ) den ene SE mobilen min til ja noen tusenlappen så har jeg bare hatt sånn gamle lånetelefoner.. nokia b.l.a og maaange sånne.. uten fargesjerm og hei hvor det går !! en posetiv ting da.. de har snakes! Menmen, masse lykke til så får vi håpe at vi begge får en god opplevelse med denne W995 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå