Toller00 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vil jeg merke "stor" forskjell" hvis jeg tar mitt gammle 350 på ett stativ tar ett bilde, deretter tar mitt 50D som jeg får neste uke men samme linse og innstilling på samme stativet og tar det samme bildet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei det vil du ikke,om du oppgraderer kamerahuset (uansett merke) vil du ikke merke stor forskjell på bildekvaliteten,men du får bedre byggekvalitet flere funksjoner osv, osv . Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vil jeg merke "stor" forskjell" hvis jeg tar mitt gammle 350 på ett stativ tar ett bilde, deretter tar mitt 50D som jeg får neste uke men samme linse og innstilling på samme stativet og tar det samme bildet. Spørs vel litt... du vil vel kunne merke en del forskjell i detaljene på grunn av høyere oppløsning. Vet ikke helt hva oppløsningen på 350D er men den er nok trolig en del mindre enn 50D. Ett annet område er nok støyegenskapene på høye ISO-verdier, så hvis du skyter med litt høy ISO vil du kunne merke en del forskjell på støy. Desverre er nok bildekvaliteten på husene i gode forhold veldig liten. Jeg oppgraderte selv fra D5000 til D90, to kamera med nesten identisk kvalitet, likevel mener jeg oppgraderingen var veldig stor. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den største forskjellen er nok filstørrelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå