Gå til innhold

[Løst]Drivere til pc

Hveding

Anbefalte innlegg

Hei!

Hard-disken med alle drivere til pcen min er dødt ut.

Så jeg lurer på hvor jeg kan laste ned ALLE nødvendige drivere til pcen min ?

Det er snakk om en stasjonær pc. Hard disken i pcen er tydeligvis samsung.

AMD atholn 64x2 Dual core Processor 4200+ .

2.20 Ghz,, 2.00 gb ram...

Mulig og finne drivere til pcen med denne infoen ? eller trenger jeg et mer spesefikk infomasjon ?

Finnes det et program jeg kan legge over på den stasjonære pcen, som finner ut hvilken drivere jeg trenger ?

Pcen er nyformatert men mangler "ALLE" drivere.

Help plz !

Takker for hjelp på forhånd!

Mvh Patrick

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Må nok ha litt mer info. Hvis du ikke har noe annet ekstrautstyr (sånn som pci nettverkskort, lydkort etc.) så trenger du kun drivere til hovedkortet. Har du et skjermkort trenger du driver til denne også. Du må finne ut hva hovedkortet ditt heter, dette står fysisk på selve kortet, eller så kan du se det når du starter pcen (pleier somregel å komme en eller annen logo med en gang du starter den). Enkelte hovedkortsprodusenter (kanskje alle?) har et program som laster ned og holder driverene dine oppdatert. Problemet med dette er at du trenger nett for å få den til å funke (og det har du ikke før nettverkskortet ditt er installert). Et annet aber er at disse programmene ofte reklamere noe voldsomt for produsenten av hovedkortet, vil gjerne helt være i bakgrunnen og kjøre hele tiden. Noen vil vel også ha penger for å fungere (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...