Trancedancer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hej alla! Här skickar jag med en länk med lite nyheter som ni säkert finne väldigt intressanta! Kolla in de nya specifikationerna! MÅNGA nya finesser och bra lösningar för oss med Nokia 7250! Jag har funnit information på andra forum om att detta ska komma som en uppgradering av firmwareversionen i telefonen. Nya finesser blir då: * Skicka MMS med bild, text och ljud * Ta bilder på kompisar och lägga in dom i kontaktinfon, så att när en person ringer får man upp hans/hennes bild i telefonen istället för numret och namnet * Avancerad multimediaplayer...vet inte riktigt vad dom menar men så står det * Ändra kontrasten på bilder och zooma in * Visa bilder som en slideshow * Night-mode-läge för att ta partybilder t.ex. när ljuset är dåligt Det finns mycket mer info på denna adressen: http://www.nokiausa.com/phones/7250i Telefonen på sidan finns på Nokias USA-site, men jag har fått information på forum att de nya funktionerna är en uppgradering av firmwareversionen, så det får vi verkligen hoppas!!! *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sikker på at programvaren kan brukes i Europa siden USA har en annen telefon? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 levlexSkrevet: 27 Mai 2003 22:50 Tittel: Sikker på at programvaren kan brukes i Europa siden USA har en annen telefon? Lurte på det samme. Kjæresten har 7250 og tror nok hun hadde likt de nye finessene Trancedancer : vet du et sted man kan downloade firmwaren ? Hva er forskjell på USA mobiler og EU mobiler ? takk for alle svar på forhand Lenke til kommentar
picko Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 USA bruker vel 1900 båndet tror jeg.... Europa bruker 900/1800 Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hvorfor skulle det ikke gå? Ryktene skal jo ha det til at innmaten er den samme! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Doh.. 7250 er jo triband telefon!!! den er jo helt lik i usa og europa!! heter det samme og! da går det vel da? Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Går dette? Tid kommer dette til å gå? Dødskult Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg gleder meg, som sagt, skal kjæresten min gjør dette med en gang Hun blir nok ikke skuffa Lurte på om hvordan du "flasher" eller oppgraderer firmwaren selv ? Hvilket utstyr skal til da ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Gleder meg! Håper dette komme så raskt som mulig Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Lurte på om hvordan du "flasher" eller oppgraderer firmwaren selv ? Hvilket utstyr skal til da ? 7250 er en DCT4 telefone, og denne får du ikke flashet selv.. Skal visstnok gå ann og få tak i utstyr til det, men det er visst SVINDYRT.. Gå til service verksted når programvaren kommer ut, de fikser det nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå