greenman Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei Når jeg starter laptoppen (asus ul30a) velger jeg windows 7. Startup screen med starting windows kommer opp. Så kommer bs (STOP: 00x00000074 tror jeg det var) Har prøvd gjennoppretnings verktøyet. Den sier at windows ikke kan fikse det automatisk. Har kjørt memory test med ingen feil. Pcen starter helt fint med Ubuntu 9.10 (har dualboot) Jeg bruker pcen i dette sekund med sikkierhetsmodus med nettverk hvis det har noe å si. Er ganske surt å måtte sende den inn til komplett, så om noen kunne hjulpet meg hadde det vært knall =) Lenke til kommentar
Olli12345 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noe er feil med operativsystemet ditt enkelt og greit. Putt i en cd med det operativsystemet du ønsker og installer. Den "allerede installerte"-"backup"-funksjonen som mange bærbare allerede har innebygget har jeg alltid vært litt i tvil om. Jeg ville renset alt og installert på nytt. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Noe er feil med operativsystemet ditt enkelt og greit. Putt i en cd med det operativsystemet du ønsker og installer. Den "allerede installerte"-"backup"-funksjonen som mange bærbare allerede har innebygget har jeg alltid vært litt i tvil om. Jeg ville renset alt og installert på nytt. Vet dette, men tenkte om det var en vei utenom å formatere Men endte opp me å ta en system restore siden jeg ikke har cdrom. Gøyt med fjerning av bloatware på nytt :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå