Annonymous Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brukernavn: Kau Deltagernivå: Pingle Utstyr: Nikon d90 + nikon 50mm f1/8 Tema: Advent Dette kommer til å bli en veldig travel uke, men jeg prøver å være med her likevell. God advent alle sammen Dag 1 (7. desember): Juleklokker Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Dag 2 (8. desember) Et lys om håp Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Et spesielt filter du har på, eller photoshoppet flare? Stemningsfullt. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Brukte veldig improvisert "blender", ved å klippe til en papp-bit med figurformet hull i midten, som (jeg tror) gav litt av effekten. Også er det forsterket litt i lightroom Takk skal du ha Endret 8. desember 2009 av kau Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg liker begge bildene, men spesiellt nr2. Rolig og dust (lang u, ikke dust som i tosk) slik vi liker det nå som det nærmer seg Jul Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er helt klart opplading til jul her. Aner jeg en trend ? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå