Gå til innhold

A7N8X VS. ABIT NFS-S 2.0


Anbefalte innlegg

I denne posten var det mye rart. Alt fra ren utskjelling til feilaktige eller bare tullete svar. I tillegg er det en kar som poster tre poster rett etter hverandre hvor innholdet av de tre postene går ut på å slenge dritt om andre. Bare det å lage slike trippelposter er en grunn til utestengelse.. Nå vet jeg ikke engang om fyren som opprettet denne tråden fikk svar på det han lurte på, men personlig bryr jeg meg lite om det ettersom han istedet for å opprette tråden bare kunne brukt søkefunksjonen i forumet. Det hadde likevel vært bedre om folk hadde henvist til denne søkefunksjonen i stedet for å begynne å skjelle hverandre ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I denne posten var det mye rart. Alt fra ren utskjelling til feilaktige eller bare tullete svar. I tillegg er det en kar som poster tre poster rett etter hverandre hvor innholdet av de tre postene går ut på å slenge dritt om andre. Bare det å lage slike trippelposter er en grunn til utestengelse.. Nå vet jeg ikke engang om fyren som opprettet denne tråden fikk svar på det han lurte på, men personlig bryr jeg meg lite om det ettersom han istedet for å opprette tråden bare kunne brukt søkefunksjonen i forumet. Det hadde likevel vært bedre om folk hadde henvist til denne søkefunksjonen i stedet for å begynne å skjelle hverandre ut.

 

Mener du at mine 3 posts bare inneholder dritslening? Les de på nytt. Er bare en av de postene som jeg ser på angrep på en person, og det er til han som begynte å klage til å begynne med. Og forresten så svarte jeg på innlegget til tråd starter og fikk oppklart at det var A7N8x det var snakk om og ikke deluxe versjonen.

Sorry at jeg ikke putta alt i en post da. Syns du det er grunn nok til utestenging, så greit for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...