-Teddy- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Deltagernivå: Purist EQ: D300 + Nikkor 50mm 1:1.8D Utfordringer: To eksamener og allerede andre planer for helgen enn foto Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Som antatt ikke mye tid til foto, men bilde ble det... Tanken var i utgangspunktet å bruke litt tid på å blande noe med blodkonsistens, men ttt så det ble såpe + photoshop, noe som ikke ligner blod, men mer monstergørr. Uansett gikk jeg vel vekk fra denne tanken, men whatever, har ikke tid til å forklare heller, har eksamen i morra og burde vært i seng slik at jeg rekker å stryke for første gang. Håper det blir tid til noe bedre i morra, men har mine tvil. Har mange ideer, men lite tid til å gjennomføre dem skikkelig denne uka. Kunne dere ikke utsatt uke 50mm til neste uke? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hahaha, motivet ser ut som noe helt annet! :!: Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hehe, jeg tror nok min første assosiasjon sammefaller med Benny sin. Blodgørret gjorde at tankerekken gikk lenger enn jeg satt pris på en tirsdagsmorgen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Huff - har du hørt på noe slibrig tysk pr0n-disko igjen, nå? Eller var dette noe som fulgte med i den aller største og deluxeste Rammstein-boksen? Edit: Ah - det er jo ikke ørefoner - dette er en gitar! Du har spilt med til Rammstein, antar jeg. Endret 8. desember 2009 av Trondster Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Haha, ingen tysk pr0n-disko her, bare jazzfusion og sære takter fra flyveturen til den kosmiske flodhesten på elbanjo! Har dessverre falt av denne utfordringen, det ble rett og slett ikke tid Vil ikke bare ta snapshots for å legge ut heller, bedre å vente på neste utfordring og heller gjøre noe skikkelig ut av det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Man kan ikke få med seg alt. Velkommen tilbake neste gang. Ser frem til flere banjorelaterte bilder. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå