Solosuper Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 gjør det ikke det i det hele tatt? her er vi to som tenkte å kjøpe oss ny mobil til jul. vi har lg kc910 og xperia1. har hatt disse siden desember i fjor, og er nå klar for å bytte dem ut i et par nye. men ikke kommer motorla droid og ikke kommer x10 til jul. synes det er litt merkelig at de ikke slipper nye tlf til julehandelen. har sett på hd2, og det er en lekker tlf. men når jeg så en video av den, og at eier plutselig fikk se at win 6.5 har likheter med 6,1 jo da fikk jeg frysninger. vil ikke ha noe win mob denne gangen, men vil gjerne ha android eller noe annet. ser jo ut til at man får ønske seg noe annet til jul og kjøpe tlf når det eventuellt kommer noen i 10 ? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nokia N900 er da spennende? Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Nokia N900 er da spennende? Saken med N900 er at den er så utrolig tjukk. Ellers hadde jeg kjøpt meg en. I tillegg er jeg litt skeptisk til Maemo ang. programmer osv. Man vet jo aldri hvor lenge den skal støttes. Det er vel bare 1 tlf så langt som har det. Endret 8. desember 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 lurer litt på om det blir en nokia n97 mini til madammen og kanskje en hero til meg mens jeg venter på x10? tenker litt selv på mini, eller på e72, men er jo egentlig milestone og x10 jeg vil ha... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Saken med N900 er at den er så utrolig tjukk. Ikke med tanke på hva de har stappet inni den! Jeg har en Palm Treo som er noe tjukkere og lengre p.g.a. antenne, og selv om jeg delte ditt syn umiddelbart — ser jeg frem til å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå