Trondster Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Håper det ikke er din RealDoll eller noe.. Lenke til kommentar
renflo Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Håper det ikke er din RealDoll eller noe.. Nei men du har egentlig forstått: dama er en 70 talls butikk mannequin som samboeren min har arvet. Liker objektet svært lite (stor og veldig skremmende på nattid, har brukt 2 måneder for å bli vant til at det står en menneske i stua), men hun egner seg til å trene på å ta bilder: hun klager jo aldri, er veldig tålmodig og i tillegg skamløs. Jeg hadde egentlig forventet at noen andre skulle gjette da jeg tok "Plastic dream". Tittelen var jo en tips Det var veldig artig å ta alle disse bilder, hadde et tema som var kropp detaljer, og fant ut underveis av at det var svært vanskelig å ta 7 ok kroppdetalj bilder. Takk for deres innspill og kommentarer Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Festlig - morsomt konsept! ..Som du sier - en tålmodig modell er det, i alle fall. Bare sørg for at du har kameraet framme når du kler den om - i tilfelle samboeren plutselig kommer hjem i det du dresser den opp i staselig undertøy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå