Gå til innhold

Uke 50mm – renflo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilig bilde, kunne kansje tenkt meg hakket mer dybdeskarphet, men det er en smakssak :)

Ikke uenig, utfordringen her var at blitzen gjorde at iris-en til modellen min ble veldig små, og jeg valgte derfor å bruke lite blitz. Det sier seg selv at jeg måtte da øke både eksponeringstid og iso og la blender være så åpen som mulig, noe som er årsaken i både ikke optimal dybdeskarphet og kornete bilde.

Det lar seg sikkert fikse med et annet lys oppsett men mitt utvalg når det gjelder studio utstyr begrenser nok en smule :)

Endret av renflo
Lenke til kommentar
Hardt, tøft og kaldt.... jeg likte det.

:thumbup:

Takk :)

Har veldig dårlig tid i dag for å ta et bilde, håper på at det ikke blir en ny "frukt på pels" dag... Hadde vel som ambisjon å fokusere på kroppsdetaljer, og disse fruktene passer jo dårlig.

Lenke til kommentar

fredag: Wallpaper ghost

Dette er enkel eksponering på 1 sekund, med dobbelblits: en i begynnelsen av eksponeringen en på slutten. Har som sagt dårlig tid og forstår nå at den andre blitsen burde ha blitt trigget tidligere enn det den ble for at det andre ansiktet skulle synes nok, men det får være sånn.

post-206014-1260551381_thumb.jpg

Endret av renflo
Lenke til kommentar
Stilig! "Elephant man" var rå..., og likte godt "Plastic dream"..., det hadde en "V for Vendetta" feeling over det som jeg likte. :)

Tusen takk. Det ble ikke noe lørdagsbilde; null inspirasjon igår. I dag ligger det bedre an, stay put...

Endret av renflo
Lenke til kommentar

søndag: Through the judas hole

Tatt med 50mm, og håndholdte 14mm sigma. Litt juks, dere får avgjøre om det er et problem, med det er i hvertfall dagens bilde. Samme model som i "Plastic dream"...

post-206014-1260718226_thumb.jpg

Endret av renflo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...