renflo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brukernavn: renflo Deltagernivå: Purist Utstyr: Canon 40D, Canon EF 50mm 1.4 Tilleggsutfordring: - Mandag: Selvportrett Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Stilig bilde, kunne kansje tenkt meg hakket mer dybdeskarphet, men det er en smakssak Lenke til kommentar
renflo Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Tirsdag: Plastic dream Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Første ble litt kornete, men er et veldig spennende motiv.. Det andre ble nesten abstrakt - tar meg i å se en matchende blå profil av et ansikt på høyresiden.. Lenke til kommentar
renflo Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Stilig bilde, kunne kansje tenkt meg hakket mer dybdeskarphet, men det er en smakssak Ikke uenig, utfordringen her var at blitzen gjorde at iris-en til modellen min ble veldig små, og jeg valgte derfor å bruke lite blitz. Det sier seg selv at jeg måtte da øke både eksponeringstid og iso og la blender være så åpen som mulig, noe som er årsaken i både ikke optimal dybdeskarphet og kornete bilde. Det lar seg sikkert fikse med et annet lys oppsett men mitt utvalg når det gjelder studio utstyr begrenser nok en smule Endret 9. desember 2009 av renflo Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Plastic dream var stilig. Fin sammensetning av kurver og farger. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Pene bilder. Plastic dream var spesielt spennende når jeg begynte å se etter "en matchende blå profil av et ansikt på høyresiden" som Trondster nevnte. Lenke til kommentar
renflo Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) onsdag: Boring Backup bildet mitt, kjedelig som bare det men det jeg hadde planlagt gikk ikke som det skulle... Endret 9. desember 2009 av renflo Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjedelig var det da ikke Ser ut som om de tre eplene danner et hjerte, likte det jeg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Plastic dream er tøff, foreløpig best i serien. Men jeg synes eplene ble fine. Kanskje litt trangt ? Tom Lenke til kommentar
renflo Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 torsdag: Elephant man Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hardt, tøft og kaldt.... jeg likte det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hardtslående og fremhevede rynker.. Lenke til kommentar
renflo Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hardt, tøft og kaldt.... jeg likte det. Takk Har veldig dårlig tid i dag for å ta et bilde, håper på at det ikke blir en ny "frukt på pels" dag... Hadde vel som ambisjon å fokusere på kroppsdetaljer, og disse fruktene passer jo dårlig. Lenke til kommentar
renflo Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) fredag: Wallpaper ghost Dette er enkel eksponering på 1 sekund, med dobbelblits: en i begynnelsen av eksponeringen en på slutten. Har som sagt dårlig tid og forstår nå at den andre blitsen burde ha blitt trigget tidligere enn det den ble for at det andre ansiktet skulle synes nok, men det får være sånn. Endret 11. desember 2009 av renflo Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Dagens hørtes spennende ut og ga meg noen ideer.... hmmm Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Stilig! "Elephant man" var rå..., og likte godt "Plastic dream"..., det hadde en "V for Vendetta" feeling over det som jeg likte. Lenke til kommentar
renflo Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Stilig! "Elephant man" var rå..., og likte godt "Plastic dream"..., det hadde en "V for Vendetta" feeling over det som jeg likte. Tusen takk. Det ble ikke noe lørdagsbilde; null inspirasjon igår. I dag ligger det bedre an, stay put... Endret 13. desember 2009 av renflo Lenke til kommentar
renflo Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) søndag: Through the judas hole Tatt med 50mm, og håndholdte 14mm sigma. Litt juks, dere får avgjøre om det er et problem, med det er i hvertfall dagens bilde. Samme model som i "Plastic dream"... Endret 13. desember 2009 av renflo Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Glimrende, følte nesten som jeg spionerte gjennom et nøkkelhull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå