bObleJet Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Søndag 13 desember Et bilde jeg har tatt mange ganger før, dog ikke med påtvunget bruk av 50mm. Av en eller annen grunn er det umulig å tømme søppelspannene på fellesarelene i borettslaget regelmessig, mens det tydeligvis er nødvendig å kjøre kostebilen 2 ganger i uken uansett årstid og behov... Ode Til En Vaktmester 1/80, f/2.5, iso 360 fremkaldt i nx2, convertert til s/h i Silver Efex Pro Kanskje jeg skal sende dette bildet til styret også, muligens forstørret til 60x90 montert i glass og ramme. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Et bilde som engasjerer - "jammen hvorfor???".. Noen skulle hatt deng! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hehe, føler jeg et snev av frustrasjon her.Hehe, føler jeg et snev av frustrasjon her. Selve bilde var jo bra og du burde tatt det med på neste styremøte. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kanskje jeg skal sende dette bildet til styret også, muligens forstørret til 60x90 montert i glass og ramme. Det syns jeg - fint bilde av en ufin situasjon Svart/Hvitt gjorde seg på dette motivet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå