bObleJet Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Brukernavn: bObleJet Deltagernivå: Purist Utstyr: Nikon D300 og Af-S 50 1.4 Tillegsutfordring: ingen croping, ingen kloning, blender 1.4-2.8 Hadde helt glemt at vi var kommet så langt på året. Mulig at det fine vinterværet har tuklet litt med følelsen av årstid. mandag tirsdag onsdag torsdag fredag lørdag søndag Endret 13. desember 2009 av bObleJet Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Mandag 7. desember Wooops. Klokken ble 23.15 før jeg fikk med meg at det var mandag i uke 50. Konas håp om julepresang i år. 1/60, f/2, iso 200 Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Tirsdag 8. desember Dagens bilde er inspirert av tittelen på en av låtene på soundtracket til en av 80-tallets kuleste filmer. Og uten tvil et av tidenes beste soundtrack (helt objektivt...) Dudes. Låten er The Little Kings' Lost Highway 1/800, f/1.4, iso 200 Endret 8. desember 2009 av bObleJet Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dagens er herlig! De har tydeligvis sans for humor i veivesenet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Liker bildet - morsomt! En annen glimrende soundtrack er forresten Lock, Stock(..). Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dagens var glimrende! Vakre vegers pris (offisielt Vegdirektørens pris for vakre veger) er en konkurranse som arrangerers av Statens vegvesen og utdeles på arrangementet Veg- og trafikkdagene. (Kilde Wikipedia) Du burde kanskje sendt det bilde inn til den konkurransen, den gjenspeilte jo norsk veistandard ganske godt. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Liker dagens jeg og, for et fantastisk skilt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dagens er konge, så enkelt er det Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hehe, en innsnevring var akkurat hva denne "veien" trengte Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Haha, lo godt av det andre der ja. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Takker for mange flotte tilbakemeldinger. Onsdag 9 desember alt er bedre i svart/hvitt 1/80, f/1.8, iso 500 konvertert til s/h i nx2 og lagt på litt vignettering. Når ble det tjenlig for folket at privat eiendom blir tilgriset av slikt... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Må vel være samme dag som Stalin ble en snill barnehaveonkel ... Underlige skruer. Fint fanget! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 De som driver med akkurat den typen tilgrising mener vel også at privat eiendom er en uting og dermed nekter å forholde seg til det kapitalistiske konseptet bak privat eiendom. Men et glimrende motiv som igjen ble et bra bilde var det jo. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kapitalisme er oppskrytt! De burde da ha brukt rødt og ikke svart synes jeg ... Tom Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Torsdag 10 desember Etter et par begivenhetsløse timer med kamera i Bergen sentrum kom jeg over denne utenfor Cafè Opera. Urbant Fuglebrett 1/640, f/1.4, iso 200 Burde nok vært crop'et litt, men det har jeg visst forbudt megselv denne uken... litt vignettering lagt på i Nx2 Endret 10. desember 2009 av bObleJet Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Snedig. Minner meg av en eller annen grunn litt om en snodig artikkel i BA. Mulig litt crop hadde gjort seg, men synes samtidig det er greit at sykkelen blir rammet inn med avrundingen av fortauet på høyre side og lastebilen på venstre. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Fredag 11 desember "unti(t)led" 1/80, f/2.8, iso 400 fremkaldt i nx2, fjernet farger i cs4, hellene fikk beholde orginalfargen. Satt å ventet på at det skulle begynne å regne, da det hadde passet bra, men så kom tåken istedenfor. Men inspirasjonen kom fra The Flash and The Pan's klassiker Walking In The Rain, uten tvil det mest spennende bandet fra Australia noensinne. walking in the rain Endret 11. desember 2009 av bObleJet Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) lørdag 12 desember Hele familien på tur i juletreskogen i Sædalen, og etter mye om og men fant Erling sitt første juletre. Selvhugget er velhugget... 1/80, f/3.2, iso 560 der røk en av selvpålagte begrensningene med f/1.4-2.8, men skitt au, jeg likte ihvertfall resultatet. alternativt dagens bilde årets førte vinterdag i bergen? 1/500, f/2.8,iso 200 Endret 12. desember 2009 av bObleJet Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 flott bilde - dyp konsentrasjon på tømmerhuggeren Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 De skal tidlig krøkes, har jeg hørt. Det var et koselig bilde som foreviggjør akkurat det øyeblikket. Tipper han kommer til å se stolt på juletreet resten av desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå