kentove91 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 hei. jeg har løst og lage meg en nettside. trenger ikke og være gratis, men vil ha et eget domene navn men jeg kan ikke noe om og lage nettsider. finnes det en plass der jeg kan kjøpe et domene, og det er enkelt og lage nettsiden? liksom at man kan liksom velge et tema på siden legge til bilder uten å måtte drive med masse html å greier? er dårlig til og formulere spørmål, men hvis noen skjønner hva jeg mener, kan dere hjelpe meg og finne hva jeg leter etter? jeg prøvde og google, men som dere allerede har skjønt er jeg dårlig til og formulere spørsmål så det blir vanskelig og finne det jeg leter etter Lenke til kommentar
Porto Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 one.com er ganske lett og greit å bruke Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Finn en tilbyder som gir deg MySQL og PHP så kan du legge inn f.eks Wordpress. Stort enklere blir det nok ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå