bareanton Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Oii, der lærte jeg et nytt ord (rural) og så enda et pent landskapsbilde i kveld. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fin dybde - liker de frosne stråene i forgrunnen. Ellers litt forskjellig fargetemperatur i thumbnail og selve bildet - noe sRGB/Adobe RGB-problematikk? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Litt morsomt å se igjennom bildene dine. Kreative, fine, forskjellige, men samtlige er bra gjennomført på sin måte. Likte særlig 2 ting jeg vil trekke frem; 1. Trappebildet; Wow. Flott bilde. Flott uskarpt.., flott motiv og utsnitt. Flott utført. 2. Julebokeh'n ..., med egenmekka blender. DIY og kreative løsninger er jeg absolutt for, og det er morsomt å se slikt utført på en hyggelig måte. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 trondster: ja, jeg la også merke til det, litt thumbnailen var litt forskjellig fra selve bildet. Har aldri opplevd det før... kiskogl: takker og bukker :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 takker for tilbakemeldinger på gårsdagens bilde:-) Går for en litt mer rural løsning i dag. Lørdag 12. desember Det der var jo "bærre lekkert" Tom Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Søndag 13. desember: fortsetter i det landlige sporet... f/7,1 - 30 sek Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Pen avslutning, på en godt gjennomført uke. Jeg er litt i tvil om jeg liker etterbehandlingen dagens bilde, men det er jo en smaksak. Fredagens bilde var ditt beste denne uken, i hvert fall i mine øyene. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fin avslutning med to flotte landskapsbilder. Du har jammen et jevnt høyt nivå på bildene dine! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fin avslutning med to flotte landskapsbilder. Du har jammen et jevnt høyt nivå på bildene dine! Så enig. Må også komme med en kommentar til rulletrappbildet som var sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Takker for fin tråd - rulletrappbildet ble höjdaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå