Gå til innhold

Sort desktop/ser ikke wallpaper/merkelig

Anbefalte innlegg

Hei!

etter å ha innstallert windows 7 professional(helt smertefritt egentlig) og innstallert noen programmer, skifta skjermbakgrunn etc (det man vanligvis gjør etter en ny installasjon) var jeg inne i noen menyer og stilte på user control settings, og plutselig begynte maskina (sitter på en asus G1S laptop) å jobbe veldig i et knapt sekund, så blei plutselig bakgrunnen borte. alt fungerer fortsatt helt fint, jeg kan gjøre alt som jeg kunne før, bortsett fra å se bakgrunnen/skifte den. jeg får sett et glimt av bakgrunnsbilde i et brøkdels-sekund hvis jeg trykker win-D, eller "show Desktop", og ser også bakgrunnsbildet i et knapt sekund, i det maskina skrur seg av. har prøvd å gå tilbake til tidligere innstillinger, resette maskina, oppdatere skjermkortdriver etc (og selvsagt prøvd å skifte themes/wallpapers/colors og whatnot) men fortsatt er det altså bare helt sort.

hva kan jeg gjøre for å få det fram igjen? (har ikke sett dette problemet etter litt googling, alt jeg fant var liknende, men også det at ikek taskbar el. fungerte, men hos meg fungerer altså alt som det skal, bortsett fra at jeg ikke ser wallpaper-bildet)

håper noen der ute har svar=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...