casemodd Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Oppdaget dette kabinettet på min leting. Jeg valgte å bestille et Antec P193 før jeg oppdaget dette, som vel må være et røverkjøp til kr.999? Ser det ikke er nyeste modell, men virker å være et kabinett av kjempekvalitet til denne prisen: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=138598 Microplex har den også til samme pris. Neste nettbutikk skal ha ca kr.1.700,- så vidt jeg husker fra siste sjekk. Lenke til kommentar
Nefargarap Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg synes mange kabinetter er brutalt overpriset i forhold til funksjonaliteten. Et eksempel er CM Stacker 831. Et annet er Silverstone Fortress (SST-FT01S-W), som Komplett nylig solgte med nesten 50 % rabatt. Jeg tror de solgte to i løpet av superweekenden... Ta en titt på Lancool PC-K62 (Kr. 800,-). PSU plassert i bunn, filtervifter som er lette å rengjøre og et skrueløst system som fungerer _bra_. HDD-ramma kan snus og er lett å demontere. Hvis Stacker hadde kosta 800 det også, hadde jeg allikevel valgt Lancool. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hadde Stacker 831 i et år, før jeg tryna i trappa med det (ca. 1.5m rett i steinfliser). Mener ikke det var verdt pengene, heller ikke for 999,- Greit nok at det er 90% Alu, men sidedørene mine vibrerte og støydemping eksisterte ikke. Ville holdt meg til P193 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå