^fmj Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Link, Lenovo. Linken er til komplett, men netshop har den med T6500 til samme pris, men var elendig med info der. Begyner å lure på om det er skrevet feil prosessor hos netshop. Har fått et lite oppdrag om å finne en bærbar pc. Kriterier: - Ikke noe spill-pc - Grei batteritid - min rundt 4 timer - Ikke være bråkete - Ikke bli glovarm - 15" skjerm - Vekt under 3kg, lavest mulig egentlig - Solid, godt skrudd sammen, godt tastatur - Helst 802.11n, denne blir nok brukt en stund (ikke noe krav) - Windows 7-upgrade må være med hvis den kommer med Vista - Ellers gjerne HDMI, firewire, slikt som er kjekt å ha (ikke et krav) - Maks rundt 5000kr Lenovoen oppfyller alle disse kriteriene, eneste er at den egentlig er i kraftigste laget. Noe som egentlig er et litt dumt motargument. En noe lettere versjon av Lenovoen ble jo også varmt anbefalt i en test her på HW.no, derfor heller jeg den veien. Har også sett på Timeline-serien til Acer, men jeg vet ikke så mye om prosessorer av typen, Intel Core 2 Solo SU3500. Men til surfing og annet lett arbeid regner jeg med at den er mer enn bra nok. Acer Aspire - Elkjøp av alle steder Denne så heller ikke så dum ut, men står ingenting om batteritid. Denne så bra ut. Amentio G550, en litt annen konfigurasjon. Endret 8. desember 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Skulle visst ikke spurt Netshop om den prisen stemte, de har ikke svart meg, men skrudd opp prisen med en 500 kr. ^^ Ender nok på denne. Knakende godt tilbud syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå