LoviseF Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brukernavn: LoviseF Deltagernivå: Purist Utstyr: Olympus E-3 med Zuiko digital 50mm f/2 Tillegsutfordring: ingen Hei! Jeg er ny her på forumet, men min samboer har vert her en stun nå. Han har mast på meg i snart 2 år på at jeg måtte komme meg inn her så... her er jeg! Her er dagens bilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Velkommen til oss. E-3 med 50mm f/2 er snaddersaker. Dette var en morsom variant Lampe ? Tom Lenke til kommentar
LoviseF Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Velkommen til oss. E-3 med 50mm f/2 er snaddersaker. Dette var en morsom variant Lampe ? Tom Takk for det! Er en lampe ja hehe Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Klassisk dansk design, mener jeg det er. Et kjempestort plastflak, brettet sammen for hånd.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Stilig! Om jeg ikke blingser helt dreier nok dette seg om nyere svensk fabrikat* – men PHs kongle fra 1958 er slett ikke ubeslektet. *Klarer ikke å finne ut om de to som står bak IKEAs variant er designet i Danmark, så må ta forbehold der. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ah. Assosierte til en klassisk Le Klint. My bad.. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Tøft lampebilde. Jeg skal følge med på resten av uka. Og jeg for min del er ikke så opphengt i hva slags lampe det er så lenge den så bra ut på bilde! Endret 8. desember 2009 av bareanton Lenke til kommentar
LoviseF Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Jah, da var det dag 2 og tid for bilde nr 2 Har hatt en travel dag, så det ble ikke så veldig spesielt bilde. Bare et lite utsnitt av det nydelige pepperkakehuset jeg laget i dag Lenke til kommentar
LoviseF Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Dag 3! dagens bilde er fra vår nydelige, varme og gode peis:) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Heh - ser ut som kamerashake som lager et nydelig dragemønster.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Heh - ser ut som kamerashake som lager et nydelig dragemønster.. Kamerashake som fotografisk virkemiddel er undervurdert. Dette ble tøft. Tom Lenke til kommentar
LoviseF Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Dag 4! Prøvde å være litt mer kreativ i dag men føler det meste her i huset begynner å bli brukt opp Her er nå dagens bilde: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Trodde først du hadde gått over til filmfotografering, før jeg så at det var gavebånd.. Edit "havve"?? Kan'gke skrive, jeg. Endret 12. desember 2009 av Trondster Lenke til kommentar
LoviseF Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Jah, da var det gått en dag og 2 til. Fikk tatt et bilde i går men glemte å legge det ut (julebord stress), Så får heller ta det nå Her er bilde for dag 5. Lenke til kommentar
LoviseF Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Dag 6! En nydelig dag for fotografering. Jeg og samboeren tok en liten kjøretur i kulden, noe som resulterte i mange fine frost og stemningsbilder av vinteren. Er nok ikke lenge til snøen kommer til Haugesund! Her er dagens bilde: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jah, dette var soft og behagelig Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Likte dagens. Passet godt soft. Gårsdagen var rett og slett spennende og fasinerende, spesielt skyggene gjorde bilde. Bra fanget. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 deilig myke overganger, duse toner og varme farger:-) Merker nesten ikke at det er kaldt... Lenke til kommentar
LoviseF Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Jah.... Da var det dag 7 og tid for siste bilde... Har vert en travel men morsom uke, er kjekt å bli "tvunget" til å være litt kreativ i den travle hverdagen Her er dagens bilde: Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gårdsagens er veldig behagelig, kombinasjonen av myke linjer i stråene og myke farver gjør seg veldig godt. Dagens er fascinerende – drømmende, diffus bakgrunn. Men kan man drikke av disse glassene, eller har jeg misforstått komplett? Takk for en fin 50mm-uke. Enig i at det er greit å tvinge seg til å fotografere – det er langt enklere å ta seg tid til det når en har et lite spark bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå