Gå til innhold

Kopiering av harddrive?

Misunne

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger å få kopiert alt som er lagret på harddriven til min Xbox 360 pro. Jeg har hørt at det skal være mulig, men vet ikke helt hvordan. Søkte litt rundt på nettet, men fant ikke noe som ga meg noe skikkelig svar (som jeg skjønte >.<).

Så det jeg lurer på er hva slags alternativ jeg har om jeg skal kopiere harddriven? Må jeg kjøpe en ny HD, eller fins det andre løsninger?

Takker for svar ^-^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har en 20gb som skal til din nye 60gb ?

microsoft har en transfer kabel som man kan kopiere hele disken med. Men denne må man ha serial til en elite for å få tak i, og det tar ca 1 mnd (sier ryktene her på forumet)

ellers så kan du bruke et offisiellt minnekort og kopiere over saves (dlc's kan du laste ned på nytt, gratis)

Lenke til kommentar

Du kan bare glemme å kjøpe et minnekort ihvertfall. Hverken forhandlere eller microsoft kan svare på hvorfor de ikke er i butikkene. Prøv å låne eller i verste fall leie ett.

De store filene som Arcadespill og demoer kan du jo laste ned igjen på nytt, så det er vel bare gamesaves og profiler du trenger å flytte over. (Ja du kopierer ikke filene, du flytter dem fysisk).

Kan ikke anbefale noe annet enn minnekort og/eller data transfer kitet til MS. Alt annet blir bare tull..

Lenke til kommentar

Jeg sendte brevet om å få sånn kabel før de kom med det betalingstullet der så jeg håper jeg får kabelen gratis :thumbdown:

Til dere over som har/skal bestille minnekort fra DX, i siste FW oppdateringen på Xbox blokkerte M$ minnekort fra 3. parts produsenter, som Datel og sannsynligvis de fra DX

Lenke til kommentar

Datel var et eksempel på 3. parts produsent som lager minnekort og diverse til Xbox. Som Microsoft nå har satt en stopper for i den nyeste firmwaren til Xboxen. Jeg vet ikke hvor DX får sine minnekort fra men de ser ihvertfall ikke orginale ut, og kan hende ikke fungerer på Xboxen.

http://majornelson.com/archive/2009/10/16/...ge-devices.aspx

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar

Herregud, jeg sier ikke at hverken dine eller de på DealExtreme er fra Datel, jeg sier at 3. Parts minnekort SOM de fra Datel ikke funker lenger og at de som kan kjøpes fra DealExtreme godt kan hende ikke fungerer de heller, jeg gjetter ikke. Jeg sier at det kan være lurt å sjekke det opp før man kjøper det, men om dine er fra DX og fungerer fint så skal vel det gå bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...